2012. január 10., kedd

Valencia

Ma újra Valencia-ban jártunk, miután János gépe 9-kor indult hazafele, így sajnos néhány órás alvás után 5-kor keltünk, bepakoltuk a gyerekeket a kocsiba és 6-kor már róttuk a kilómétereket. Mivel elég fáradtak voltunk, így csak laza kószálást terveztünk mára. 9 előtt már a tengerparton fagyoskodtunk, néztük az eget, látjuk e a repülőt, de ez nem jött össze. Persze megint sikerült kiakadnom azon az ellentmondáson, hogy valaki nercbundába csomagolva sétál a homokos parton és a hideg vízben áztatja a lábát, de lehet, hogy ez itt teljesen normális :-) Mindenesetre nem ez az első meglepődésem, hogy amíg egyesek a vízben lubickolnak vagy a parton napoznak fürdőruhában, addig mások ugyanazon a terepen vastag szőrmecsizmában és bundában lófráltak. Biztosan csak a divat miatt lehet :-)
Aztán átmentünk melegedni az El Saler bevásárlóközpontba, ahol van egy kisállatbolt és persze a gyerekek mindíg megnézik a kiskutyákat meg a többi állatot.
Délre kellően felmelegedett, így átmentünk a Ciudad de las Artes y las Ciencias körül fekvő parkba, ahol van két játszótér és sok tér meg zöld, kiváló kerékpározni, rollerezni. Körbejártuk a múzeumokat, újra és újra megcsodálom ezt az építészeti csodát :-)

Sajnos az összes medencét takarították, így a porszívózós munkások is szerepelnek a képen :-(

Legközelebb ha Valencia-ban járunk, végre megnézzük a dínókat is!

Hazafelé még kinéztünk Tavernes de la Valldigna-nal a partra, és legnagyobb meglepetésemre a teljesen üres városka szélén vagy 100 lakóautó tanyázott; állítólag ez egy egyezményes hely, ahogy később két német nőtől megtudtam. Kicsit furcsa, hogy egymás "szájában" is jól érzik magukat, mert elég zsúfoltan voltak, de Ők tudják :-) Klassz a homokos part, de tényleg teljesen kihalt; ha nem lettek volna ott a lakókocsisok, azt hittem volna, hogy egy lélek nem lakik arra.

1. Szia Enikő, elkezdtem olvasni az elejétől a blogod. Szépek a fotóid!!
    Eleinte Németországban sem találtam mákot (mondjuk nem is szeretem), de már mindenhol lehet kapni. üdv, Flögi

1. Szia Flögi, Ó köszönöm :-) Látom Ti meg Mo-on jártatok, na mi lehet ittragadunk :-D
      Németben pedig van mák, a múlt évig nagyon sokat jártunk ki, minden évben mentünk vidámparkos körutakra :-) Legoland, PM-park, meg egy csomó más északon, vásárlásokkal egybekötve. Szép idők voltak! :-) Üdv, Enikő