2012. július 1., vasárnap

Autóbérlés Magyarországon

Mivel nem autóval jöttünk haza, ezért most egy kicsit bonyolultabb a közlekedés, de azért persze nem lehetetlen, csak 3x annyi időben, mint kocsival :-(
Kiváncsiságból ránéztem néhány oldalra, hogy mennyibe kerülne az autóbérlés Budapesten és gyorsan ugyanazokat a dátumokat megadtam Malaga-ra is, összehasonlításképpen.

A következő árat kaptam Budapestre: 3 ajtós Suzuki Splash légkondis, hajszálpontosan 4 hétre, 28 napra 811 EUR, DE 690 EUR-s önrésszel, ha bármi történik
Opel Corsa 900 EUR. Ezek viszont csak 3 ajtósak, ami gyerekkel macera.

Malaga: 5 ajtós Renault Clio légkondis, 4 hétre 28 napra 459 EUR, önrész az árban.

Ez vicc, komolyan.

Állítólag lehet 4000 Ft/nap is autót találni, de azok már elég szakadt Suzukik, nem pár ezer km-t futottak, hanem min. 6-7 évesek.

Fordulok vissza mihamarabb :-)

2 megjegyzés:

  1. Ez egyebkent tenyleg igy van, mert mi is szerettunk volna mar otthon berelni autot, de lebeszeltuk magunkat az otthoni arak miatt. Itt egy hetre berelhet az ember 69euroert es mindig nagyon jol felszerelt uj autokat kapunk (marmint a vendegeink, akik itt berelnek).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, most májusban a Corsát 2500 km-rel kaptam és heti 57EUR-t fizettem, de márciusban még egy VW Touranért is csak 68-at fizettem. Vicc :-)

      Törlés