2012. május 30., szerda

Véletlenek pedig nincsenek

Ma le kellett jönni Malagába, miután végre (újra) kész a kocsi, bérelt kocsit leadni, szerelőnél átvenni, stb. Nyomni kellett, mert 5-ig kellett a Centaurohoz érni a reptér mellett. Valahol Lorca után álltam meg egy tök kietlen helyen, és eredetileg a benzinkútig terveztem menni a szervízúton, de végül visszatolattam egy bárhoz nem tudom milyen megfontolásból :-) Bemegyek, gyanús volt 3 ember, hogy olyan "magyarnak" néznek ki (ne kérdezze senki mitől látszik valakin hogy magyar :-D sztem szimpla női megérzés), és persze, bejött....megszólaltak, én meg mivel mellettük álltam, köszöntem. A csapat férfi tagja teljesen odavolt, hogy ilyen nincs, hogy pont egy magyarba ütköznek, úgyhogy gyorsan ki is kérdeztek, honnan jövök-hova tartok és ha már ismerem a környéket jaj de jó, akkor mondjam meg, hova érdemes menni, 4 napjuk van.... Mondtam, de utána derült ki, hogy idejük viszont nincs annyi ráadásul 4 olasszal utaznak egy kocsiban, és hát ugye alkalmazkodni kell - illetve meggyőzni őket :-) Mindenesetre tényleg mindíg elképedek, hogy a leghihetetlenebb helyeken tudok magyarokba ütközni, ugyanakkor azért vicces persze.
Lényeg, utána minden flottul ment, jöttem Krisztiékhez aludni - milyen más, nincs két gyerek a nyakamon, jó egy kis nyugi :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése