2013. január 24., csütörtök

Üdv Mallorca-ról

Itt a wifi komyolyan mondom csodaszámba megy, de ha már találtúgysem bírok tovább gyalogolni, a gép meg csak este tízkor megy vissza Barcelona-
A reggeli repülés meg este Milano_ból kemény volt ám, rázott meg süllyedtünk kicsit, néhány fohászt lenyomtam ám. Tegnap este úgy landoltunk, hogy megbillent a gép, minthaa két hátsó kerék nem egyszerre ért volna földet. Ma meg erős szél volt itt Mallorca-n, szakadt az eső is, remek volt, de aztán az égiek meghallgattak es már a nap is süt. Nem fogjátok elhinni, Barcelona-ra felkeszültem múlt héten egy késelős rablásra, Milano-ban a zsebesekre, erre mi történik itt Palma-n??? Először egy német ötvenes pár állított meg, hogy beszélek e németül, mondom igen. Azt mondja a pasi, kirabolták őket és kellene nekikpénz, míg ideér az utalás... fura volt, mert a pasi nem volt éppen tiszta, mondtam money nekem sincs, megyek haza, ciao. Alig egy órával később egy jólöltözött láthatóan zilált pasi kért segítséget, hogy kizsebelték és kéne neki 23 EUR. Na mondom ilyen nincs, ezek hülyére vesznek, hogy ma mindenkit kizsebelnek? Gyorsan elhúztam a csíkot, meg is fogadtam semilyen nyelven nem beszélek mostantól. Ugye ne legyünk előítéletesek, mindenre számítottam, csak erre nem, hogy pont két német próbál kifosztani. Vicces, nem?

u.i. valamiert nem csinal ö betut, maj otthon javitok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése