2013. január 16., szerda

Utolsó órák

indulás előtt! :-) J ugyan megkérdezte ma ironikusan, hogy jövök e Vele egy utolsó vacsorára, nem tudom mit tud, amit én nem.
Az vicces, hogy kb. ugyanannyit készülök, mintha egy hétre és négy bőröndre mennék... szállást még nem foglaltam le, majd hajnalban, addig rágódom még; odáig finomítottam a dolgokon, hogy egy női hálóst választottam 4 főre, nehogy kifogjak néhány szagos pasit akik még horkolnak is. A négyágyasban még wifi is lesz az ágyamban! Sőt, még az a reménysugár is felvillant, hogy mivel én nem teljesen az a korosztály vagyok már, aki hostelbe jár és sokágyas hálóban alszik, talán a fiatalabbak az ismerkedés reményében hátha a 14 ágyas koedukáltat választják és akkor én egyedül lehetek :-D Na, majd beszámolok.
Felraktam 3 filmet meg sok zenét a tabletre, minden működik, mondtam is J-nek az imént, hogy a repülőn mellettem ülők is nézhetik a filmet 2 EUR-ért. Azt mondta nem baj, ha pozitív pénztárcával zárom az utat (ugye 1-1 EUR a repjegy, + egy 9-es) Jó úton haladok. 3 gyönyörű színes metróvonal-térképet is nyomtattam, akár azok is árulhatók?! Flögi riadalmaira is készültem, betettem pluszban 3 bankkártyát "feltűnő" helyre, amihez ha kést szegeznének a torkomhoz, még a pin-kódot is szívesen elárulom. Bevallom megfordult a fejemben, hogy ha leszállok, veszek egy pengeéles kést, önvédelmi célokra. A térképet nem magoltam be, még lesz rá időm a repülőn, néhány megállót viszont igen, hogy ne kelljen folyton a térképet kuksolni, vagy megyek, amerre a Sagrada Familia tornyait látom. Nem tudom, mennyire lesz kockázatos zenét hallgatva sétálgatnom, így nem hallom, ha mögöttem oson valaki. A fényképezőgépet sajnálnám, de nem volt drága, majdnem új, ebayes szerzemény fillérekért. Csak nem akasztják le a nyakamból. Ruhanemű minimó, egy váltás, meg alvós, szállodai papucs, sztem 3 kg ha leszek max. Igaz, hozni sem fogok tudni sokmindent, pedig ott lenne időm még vásárolni is, amire itt Budapesten sosem visz a lélek, hogy bemenjek a city-be.
Az izgalom miatt persze aludni nem sokat fogok már látom, nincs itthon Martini sem, amitől kicsit bekábulnék. Legalább holnap estére jól elfáradok és talán alszom is.
Már csak az idő kedvezzen, mert itt elkezdett kicsit fagyni, remélem nem lesz ónoseső.
Jelentkezem BCN-ből holnap :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése