2013. április 3., szerda

Fejesugrás a mélyvízbe

Még jó, hogy tudok úszni.... :-)

Az történt ugyanis, hogy kedden, ahogy érkeztünk, jó nagy káosz fogadott minket itt, szegény németjeim egy alig kitakarított lakásba költöztek (bár lehet, hogy ők ebből semmit nem vettek észre), mivel egy óra alatt nem lehetett csodát művelni.....Én meg kaptam az alkalmon és felajánlottam G-nek, ha már úgyis itt lakunk, akkor én átvállalnám a kiadó apartmanok karbantartását meg mindenféle teendőket ami ezzel kapcsolatban akad. Ő pedig láthatóan nagyon örült, főleg, miután eléggé részletekbe menően megírtuk Krisztivel, hogy mikre is kéne sokkal de sokkal jobban figyelni.:-)
Ha már én (is) intézem a foglalásokat, akkor nekem az a minimum, hogy olyat adok ki a kezemből, amibe én is jó érzéssel költöznék. Kicsit ugyan hirtelen jött ez, bár már A-val terveztük, hogy besegít, ha úgy alakul, de most rám marad még minden, de nem is baj. Ez most egy teljes menet lesz legalább, foglalástól kezdve check-in, check out, takarítás, jelentés a javítandókról, a kisebb beszerzések, kis javítások amit meg tudok csinálni, úgyhogy aki ismer, az tudja, hogy ennél testhezállóbb feladatot keresve sem találhattam volna - imádok intézkedni, nyüzsögni, jönni-menni :-) Bele is vágtam rendesen, Anyukám szólt is, hogy rakjam kicsit lejjebb a mércémet takarításügyileg :-D A. biztos kiakadt volna, bár már tettem említést, hogy mik az elvárásaim (fakszni felső fokon).
Ez van hát most, úgyhogy nem tudom, mennyi idő lesz kirándulgatni, mert ápr. közepétől folyamatosan jönnek-mennek majd az általam szervezett vendégek is, vannak régóta elmaradt (általam cserére/felújításra) szorult dolgok, gondolom majd mindenki örülni fog, hogy egyik napról a másikra itt mindent fenekestől felforgatok :-D Bár meggyőződésem, hogy csak valóban magas színvonalon lehet szolgáltatást nyújtani és várni, hogy a vendégek visszatérjenek illetve ajánljanak minket - erről próbálom meggyőzni a többieket is. Szolgáltatásügyileg van hova fejlődni, a precíz munka itt nagyjából ismeretlen fogalom, most, hogy látom a többi lakást is alaposabban, hát mit mondjak.....a vízmértéket nem ismerik, vízszintes nincs (vagy nem sok), merőlegesekről már ne is beszéljünk, sok a tákolmány. Persze mit is várhatok, ha még az autószerelőnél is én mondom meg, hogy mi baja a kocsimnak (ráadásul kétszer), pedig aztán nem vagyok szakértő (csak volt autószerelő barátom, akitől sokat tanultam, melyik hang milyen hiba, mi milyen jelenséget produkál :-D ).
Ezt a "manana, manana" mentalitást meg majd szokni kell, mert amit holnapra ígérnek, az holnap is holnap lesz....nálam nincs ilyen, majd megnevelem a bandát. :-)
Ja és persze egyből lett kényszerítő körülmény, hogy meg kell tanulni spanyolul, mert ugye nem csak német meg angol vendégek jönnek.....majd a fülemre szerelek valamit, mert az idő most akkor is kevés lenne, ha 48 órából állna a nap. :-)

3 megjegyzés:

  1. úúú, nem keresel olyan vízszerelőt (és amúgy minden mást is megcsinál, pl burkolás, stb :D), akinek a vízmérték (meg a precizitás, pontosság) jó barátja? :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jó, majd javaslom pár nap múlva, hogy építsünk újra mindent :-D Az a baj, hogy itt senki nem foglalkozik ilyennel, hogy precizitás. Nem az a szint, mások az elvárások. Nekem sem fogja észrevenni senki, hogy a 6éves koszt lesúroltam az ajtókeretről meg az ajtóról, eddig se vették észre, hogy ott van.....szóval itt a mentalitásnak kéne előbb változni, de rajta vagyok :-D

      Törlés
    2. igen ezt mondjuk a legtöbb déli országban megtapasztaltuk már, A. mindig röhög is, hogy te jó ég, a többszázezer ft-os szaniterek hogy vannak bekötve a négycsillagos szállodában (na ilyenben mondjuk egyszer voltunk, de pont Marbella mellett ugye :D), meg hogy a csövek úgy mennek toldozva-foltozva, mintha sufni tuning elven rakták volna össze. de ez minden déli népnél így van... jó az úgy, működik, a többi meg kit érdekel? :)

      Törlés