2013. május 1., szerda

Leléptünk

Történt ugyanis, hogy kis szerencsével szert tettem egy potya-szállásra, így aztán a kellemeset összekötve a hasznossal, megfűztem Krisztit, hogy szökjünk meg ketten két napra :-) Héftő délután összecuccoltam, felvettem Mijas-ban, felvettük a kulcsot és már mentünk is a malagai éjszakába - igaz, egyelőre csak G-vel találkoztunk és vagy három órán át beszélgettünk az éjszaka közepén fagyoskodva egy tapas-bárban - ugyanis a levegő jócskán lehűlt az elmúlt napokban, sőt, Madrid környékén hó is esett. Miközben Magyarországon 28 fok volt még este 9-kor is - jó vicc.  Az esti tervezett sétából semmi nem lett, mert még az eső is elkezdett esni, úgyhogy visszamentünk a szállásra. Jó későn, hajnali 3-kor kerültünk ágyba, reggel viszont korán kellett kelni, mert a kocsit meg leadtam Torremolinosban egy olajcserére meg átnézésre.
Így kedden vonattal bementünk Malaga-ba, és kirándulás helyett shoppingoltunk egyet :-) Így gyerekek nélkül kifejezetten élveztem, reggeliztünk egy jót, igazi spanyolosan, és jártuk a boltokat. Tény és való, hogy egy-két boltot leszámítva a ruha-cipő-elektronika drágább, mint mondjuk Ausztriában meg Németországban, legalábbis én utóbbi két országban sokkal jobban tudok vásárolni, de a legszükségesebbeket azért sikerült beszerezni. Délután négykor már félálomban sétáltunk mindketten, nekem a sokadik kávé sem segített, úgyhogy visszavonatoztunk Torremolinosba, felvettük a kész kocsit és kicsit elmentünk pihenni - majd újra nekivágtunk ezúttal az esti Malaga-nak :-) Az Óvárosban persze nagy élet volt, minden bár tele, a képernyőkön meg éppen a Real Madrid - Dortmund meccs ment - időnként voltak is nagy felhördülések. Végigsétáltunk az új kikötő parkosított része alatti úton is, tele van üzletekkel, éttermekkel, az is nagyon hangulatos és persze csodás a kilátás a Gibralfaro Castell-re és az Alcazaba-ra esti megvilágításban:

Calle Marques de Lanos - nappal
Calle Marques de Lanos - éjjel



Katedrális

Alcazaba


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése