2014. május 21., szerda

Mákos guba siker

Reggel gyorsan vettem a Lidl-ben vmi kifliszerűséget, ledaráltam a mákot, raktam bele porcukrot, próbáltam édesebbre csinálni, mint ahogy mi eszünk, mert a spanyolok meg az angolok a dögédeset szeretik úgy érzem....Nem úgy csináltam ahogy amúgy szoktam, most még a felvert fehérjét is ráborítottam a tetejére és úgy sütöttem meg, ezt a neten olvastam és legalább az sem ment a kukába :-D 11-re berobogtam vele a suliba, előtte lefényképeztem és persze vettem ki egy kis kóstolót....

Ilyen lett:


 
Nagyjából sejtettem, hogy a gyerekeknek nem fog nagyon bejönni, a mákos süti itt eleve ismeretlen, arra azonban nem számítottam, hogy a tanároknak viszont igen :-) Victor állítólag több adagot is belapátolt, a többi tanár is odavolt, úgyhogy haza sem engedték a maradékot, hanem még szétosztották egymás között. Szerintem ez az egész kajás buli arra megy ki, hogy egyenek egy jót ingyen :-D Mondtam Lindának, legközelebb tiramisut küldök az egész tanári karnak, akkor garantáltan nem fog bukni :-D :-D

1 megjegyzés: