2013. július 5., péntek

Bolondok háza

Jó rég nem írtam, pedig aztán lenne mit, ha kirándulásokról nem is, de vendégsztorikról mindenképp. Egészen el vagyok ám képedve, hogy micsoda vendégek léteznek, micsoda pofátlanságokra meg hazugságokra képesek, bár az a helyzet, hogy én se ma jöttem a falvédőről, úgyhogy ehhez elég rossz személyt fogtak ki, mert én biza nem veszek ám be semmit mindent :-)
Itt a nyakunkon a főszezon, a múlt szombat volt az első nagyon húzós nap, sok vendég, abból egy német család nagyon problémás. Már a foglaláskor problémás volt, jobbra-balra trükközött, nem írom le a teljes sztorit, mert agyvérzést kapnék;  lényeg, hogy megkapta a visszaigazolást áprilisban, elfogadta, előleg nem jött, foglalás törölve lett. Se kép se hang, egyszer csak beállított tök váratlanul, holott a repülővel érkező vendégektől mindig elkérjük/elkérem a repülőjárat adatait, hogy tudjam, kb. mikorra számíthatok rájuk. Még akkor sem telefonáltak mikor ideértek (pedig tudták a számomat), végigkérdezték a nemtudomhányház lakóit, hogy ismernek e engem, aztán végre találtak valakit, aki elvezette őket hozzám. Kérdeztem is, hogy miért nem szóltak, meg miért nem írták meg a repülőjáratot, erre van pofájuk azt mondani, hogy körúton vannak hosszú ideig Spanyolországban és nem tudták mikor érkeznek.....ehhez képest hófehér az egész család (biztos egy szobában töltötték az elmúlt hetet) de virítóan; márpedig süt a nap rendesen, 30 fok felett jócskán, az ember 5 percre kimegy már piros az arca, szóval nehogy már ilyen hülyeséggel etessenek be. Végül meg tudtunk egyezni, bár teljesen véletlen volt, hogy akadt még egy szabad apartman, az is a héten derült ki, hogy a tulaj nem tudja eladni és itt a nyár, inkább kiadja. Ja és a 3 embernek (Anya, Apa, Nagylány) 3 szoba és 3 külön terasz kellett, biztos nem viselik egymást egy légtérben :-D
A másik helyen a kutyaugatástól lett ideges egy család, de itt a spanyol törvények értelmében nem nagyon lehet mit csinálni, szólni kell először a tulajnak, hogy az ember hívja a rendőrséget, ha nem változik a helyzet. De persze a német ezt nem érti, mert ott azonnal rohan feljelenteni, és nem érti, itt miért nem így működik :-)
A harmadik a hétre, hogy ne unatkozzak, bedöglött a hűtő az egyik lakásban. Rögtön megnéztük, halott a hűtő, nincs mese, másikat kell rendelni. Nem volt a helyi boltban méretben, meg kellett telefonon rendelni, pár nap mire szállítják, sajnálom, mondtam, gyorsabban itt nem megy. Erre azt hitte a vendég, hogy másnap jön a hűtő (nem ígértem semmit hiszen nem én szállítom!), azt mondja, hogy többszáz EUR értékben bevásárolt hűteni való cuccot (jelzem, szerdán vásárol, miközben péntek hajnalban már indult volna haza!) és az megromlott, ki kellett dobni... Én nem tudom, hogy ezek miért néznek engem totál hülyének, ki az, aki 2 napra többszáz eurónyi hűtenivalót vesz?? Szóval így zajlik most az élet, amúgy élvezem ám ezeket a szitukat, lerendezem őket, de azért fogom a fejem, hogy miért próbálják az embert palira venni :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése