2013. július 9., kedd

Finnyázik

Még nem írtam, de van egy macskánk is, aki egy 3nm2-es teraszon lakott 3-4 napig, de aztán annyira magánkívül volt, hogy végül úgy döntöttem, mehet a kertbe. Nem volt rossz döntés, mert minden nap les minket és vár, na meg persze várja a kaját is, már tudja, melyik autóval járunk és általában alatta fekszik. Van még itt egy csomó macska, úgyhogy gondoltam szocializáltatom a macsekot is, ezért aztán néha ott adom neki a kaját, ahol az anyamacska is lakik a hajó alatt a négy kicsivel. Nem is volt semmi gond, először két tányérba kapták a kaját, hogy meglegyen a kellő távolság, de valamelyik nap kapott jó kis cupákot, és az már egy kupacban volt, de nem vesztek össze rajta. Imádja a kerti létet amúgy, fetrengeni a földön, meg élezheti a karmait a pálmafákon, aztán ha hall minket, jön velünk apartmanról apartmanra; ha nyitvahagyom a kocsit, akkor meg beköltözik az egyik dobozba a kocsiba (dobozból most sok van, van választék). Ma viszont kicsit berágtam rá, mert eddig az volt, hogy hoztam neki jó kis Frieskies-t, ami szaftos, mert a száraz kaját nem annyira szereti, de pár napja magunk miatt sem jutottam el a boltba, nemhogy a macska miatt, igy maradt ez a nemszeretem kaja neki....Hát mondom szivem ez van, eszed nem eszed nem kapsz mást. Ma mentünk át egy másik lakásba takcsizni, otthagytak a németek jó kis drága szalámit bontatlanul, a kisasszony persze ott nyivákolt mellettem, hogy éhes, én meg megsajnáltam, na mondom legyen jó napod, kapsz egy ilyen drága szalámit, hát nem kellett neki! Ott finnyázott rajta, egy falat után félrerakta (ez nem pick szalámi), hát mondom édesem, akkor éhezel, ha már ez sem jó. Azt hittem a macskáknak mindegy milyen hús, ezek szerint nem. Most koplalni fog, vagy mehet vadászni :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése