2013. július 7., vasárnap

Vicces is van

Azért nem csak hátborzongatóan problémás vendégek léteznek szerencsére. Tegnap Jose papa - nyugdíjas bácsi jött két nővel, gondolom az egyik a felesége lehet - hívott telefonon, ami külön probléma, mert még így szemtől szembe csak megértem mit mondanak, de telefonba hadarva max. egy-egy szót csípek el, a többit meg találgatom. Felhívott hát valahonnan, csak gyanítottam, hogy nem talál ide, úgyhogy próbáltam némi ilyen egyszerű instrukciókat kinyögni, hogy "petrol station" ami elég nemzetközi és feltételezném, hogy megérti. Nem így történt, aztán még egyszer hívott, akkor már a felesége próbálkozott, de Ő csak elnevetgélte a végét, hogy nem értjük egymást - mindenesetre egyszer csak idetaláltak, valahogy mindig megérzem, ha a ház előtt megáll vki, hogy az hozzánk jön vagy sem. Jose bácsi tehát meglett, elmutogattuk egymásnak a dolgokat, végignézett mindent alaposan, számolgatta az ágyakat (hárman jöttek, gondolom hat ágy azért elég lett). Fél óra múlva megint mikor épp indultam valahova, integet, hogy baj van, nem jó a tévé. Kérdezte, itt van e G (ez a női G aki azt csinálja majdnem mint én csak egy másik urbanizációban), ezek szerint már nem  először van itt, ha Őt ismeri. Mondom nincs, én vagyok, de megoldom :-)
Mutatja hogy nem lehet bekapcsolni a tévét. Én már rögtön láttam, hogy be sincs dugva a konnektorba -  ordított amúgy, ott volt a teljes elosztó a tévé mellett - úgyhogy azzal kezdtem, hogy áramhoz juttattam szerencsétlen tévét. A felesége mutatta neki, hogy micsoda észlény, hogy ez nem jutott eszébe előbb....sebaj, én csak mosolyogtam. Nos, már volt, de akkor jött, hogy "no signal", akkor elkezdte hevesen nyomogatni a gombokat, de semmi, aztán mondtam, csak nyugi, meg dos momentos, ellenőrizzük, hogy a scart kábel meg az antenna kábel jól van e bedugva - nem volt. Kábel megigazítva, és lőn kép is, mindenki happy. Jose bácsi itt már a szívébe zárt, láttam rajta, mert utána mutatta, hogy még netje sincs, azt is oldjam meg neki. Fogtam kivittem a gépét a teraszra, jó kis spanyol windows, szerencsére a jelek ugyanazok :-D úgyhogy fél percen belül net is lett, Jose bácsi megveregette a vállamat és nem győzte mondogatni, hogy muy bien vagyok. Egy óra sem telt el, megint hívott, ezúttal a felesége, hogy gyertyát gyújtanánk (délután kettőkor!!!!!!!!!) de nincs gyufa. Hát, sajnos csalódást kellett okoznom, mert tüzet csiholni még nem tudok, gáztűzhelyek meg nincsenek. Azóta viszont nyugiban vannak. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése