2013. július 12., péntek

Pou nem tud aludni

Tegnap volt egy kis vitám a fiammal, aki mostanában felfedezte az okoska által nyújtott lehetőségeket és mindenféle játékokat töltöttünk le, hogy amíg autózunk vagy dolgozgatok, addig egy kicsit a verdák meg a legó mellett ezekkel is játszhasson. Sokszor kiborul, ha valamit nem tud megcsinálni, szerencsére földhöz még nem vágta a telót. :-) Aztán idővel rájöttünk, hogy ha merül az aksi, akkor aztán tényleg egyre kevesebb dolgot hajlandó megcsinálni okoska, úgyhogy töltővel rohangálunk, mert ezek a játékok zabálják ám  az energiát.
Valamelyik este - nem tudom milyen felindulásból - a Pou-t töltöttem le, aki egy kis űrlény és gondozni kell, mint a tevét a teveclubban, meg volt régen vmi tamagocsi talán, az nekem nem volt, mert sztem már nagyobb voltam. Tevém volt, de rémes, hogy minden nap látogatni kellett, meg etetni, meg simogatni, ez nem nekem való. Meg is döglött egy idő után. Patrik viszont lelkesen gondozza (még) Pou-t, de tegnap összebalhéztunk, hogy már aludni kéne, de kiderült, hogy Pou nem tud aludni menni, ezért Ő sem fog, lelőni meg nem lehet..... Ezúton kérem a Pou fejlesztőit, hogy iktassanak be egy éjszakai alvást is Pou-nak, különben a gyerek nem akar aludni menni, mert milyen már, hogy lehet etetni akár gofrival meg fagyival is, meg mindenféle ruhát lehet rá adni, meg venni neki, fürdetni is lehet, labdázni vele, meg még ki tudja, de éppen aludni nem megy.  Vagyis, le lehet kapcsolni valami lámpát, most mondja itt a gyerek, de utána megszólal, és szerinte nem akar aludni meg pihenni....És akkor Ő sem fog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése