2012. december 22., szombat

Emlékek

Ma előszedtem az egyetlen borítékot, amit kincsként őrzök: a korábbi repülőjegyeket, menükártyákat és boarding pass-okat :-) Egyrészt pontosítani akartam a "naplómat", mert a pontos dátumokra nem emlékeztem, a járatszámokra meg aztán végképp nem, másrészt, jó volt megint egy kicsit nosztalgiázni. Furcsa, mert olyan dolgok jutottak eszembe, amik amúgy sosem, pedig hát ezek is ha úgy vesszük, csak "néhány papírdarab", nem is értettem, hogy a látványuktól miért törnek elő bennem rég elfelejtett történések. Jó volt, nagyon jó volt, és persze újra hálás vagyok a sorsnak, hogy ennyi mindent adott - jó, persze azért küzdöttem is érte, talán emiatt is becsülöm meg vagyok rá büszke.
Ahogy "öregszem", sokkal inkább azt nézem, hogy mennyi mindent kaptam az élettől, és nem azt, ami másoknak van, nekem meg nincs. Nincsenek nagy vágyaim, ezt már korábban is írtam, egyre több tárgyat tudok elengedni, viszont az utazások nagyon fontosak, ezek jelentik nekem a legtöbbet.
Ezt szeretném még élvezni legalább 40 évig ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése