2013. február 5., kedd

Malmö képekben



St. John church

Utcakép

St. John

Éppen egy keresztelőre csöppentünk be
Sétálóutca hangulatképek



A csatorna partján

Södergatan - passage




Malmöhus felé

Malmöhus


Torso

Stortorget

Stortorget

Lilla Torg

Lilla Torg

Hangulatos házak a Lilla Torg-on

Temető a város közepén - Gustav Adolfs torg


Városháza

A fényképekkel sajna nem vagyok elégedett, ez az egyetlen technikai eszköz, amivel képtelen vagyok boldogulni - minél több beállítás, annál több szenvedés, mikor hova kell, milyen fényviszonyok, mindig elfelejtem átállítani - úgyhogy azt hiszem, Rómába majd a másikat viszem, a jól bevált nem kell állítani (szinte) semmit - kamerát :-)

Az még egy érdekes hír lehet, hogy a német után a svéd nagyon könnyű lehet, én a feliratok felét értettem, mert sok a hasonló szó, legfeljebb kicsit másképp van leírva. Ettől függetlenül nem készülök Svédországba költözni, nem érzek sok késztetést a nyelvtanulásra - sajnos még a spanyollal is nagyon hadilábon állok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése