2012. október 27., szombat

Ajándék-percek

Tegnap Juditékkal mentünk le Gib-re ebéd után, gyönyörű, napos időben. Sorállás már nem volt, de nagyjából 99%-ra már be tudom lőni, hogy mikor szabad átmenni és mikortól lehet kijönni. A szokásos kört tettük, mivel Ők még nem jártak itt, bár most fordítva, Catalan Bay-en kezdtük és az Europa-Point után mentünk a felvonóhoz. Én nem akartam felmenni, Linda meg kicsit parázik az ilyen kabinos-felvonós dolgoktól, Patrik viszont mindenképpen majmozni akart. Végül úgy alakult, hogy Linda bevállalta a felmenetelt, és mivel Juditék meg Patrikot vállalták még be, így nekem lett egy szabad órácskám, hurrá :-) Először úgy gondoltam, a botanikus kertben nézek szét alaposabban, de aztán ahogy körbenéztem, hogy szinte alattam van az a lagúnás, nagyon szép új rész, amit fentről már annyiszor megcsodáltam, úgyhogy irány a Queensway Street és máris a napsütéses yachtkikötőben találtam magam. Körbejártam amennyire lehetett és megállapítottam, hgoy ez az egyetlen hely, ahol még élvezetes lehet lakni Gib-en, a többi -legalábbis nálam- garantáltan kilőve. Bár itt is vannak olyan lakások, amelyek ablaka a kereskedelmi kikötőre és nagy tankhajókra néz, azért a zöme egész jó. A yachtokon sokan heverésztek kint, vagy éppen hajófelújítást végeztek, meglepően "lakottak" voltak.








Lindáék pedig eközben fent a hegyen majmoztak, a képeket Ő készítette:



Catalan Bay fentről
Bár látszólag nem sok mindent csináltunk, de valahogy a semmiben is elpilledtünk, úgyhogy még kicsit bekukkantottunk a Main Street-re, ahol már minden zárva volt, aztán indultunk is haza.


Itthon gyors vacsora, zuhi és már dugtuk is a csapatot az ágyba, mivel a hűtőben várt minket a reggel összerakott tiramisu, amit az "Az időutazó felesége" c. film alatt sikerült megsemmisíteni (nagyon király a film amúgy, nekünk bejött).

Ma, gyönyörű napsütés és kék ég lévén, az Atlanti-óceánhoz megyünk le, tiszta szerencse, hogy nyertünk egy órát pont ma ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése