2012. október 5., péntek

Etet a Wizzair

Legalábbis én így látom.

Bevezetik ugyanis, hogy a "nagyméretű" kézipoggyász - 55x40x20 cm - eztán csak térítés ellenében vihető fel a fedélzetre. Azt mondják, hogy ezzel majd kevesebb üzemanyag fogy (?!!!! tessék mellékelni valami tesztet, hogy ez így van), időben indul a gép (az eddigi repüléseim során soha nem emiatt késett indulás, ha késett).
Azt amúgy is megfigyeltem, hogy az utasoknak nem a 100%-a él a megadott kerettel, sokan kisebb csomagot vagy semmit nem visznek magukkal.
Arról van szó, hogy megpróbálják megmagyarázni - és ez az a tény, amit nem bírok másban sem -, hogy ez nekünk jó. Nem erről van szó tehát, hanem mert nekik jó és az a lényeg, hogy fizessünk többet. És ez bosszant.
Mert akkor emeljék kicsit a repjegyárakat, úgyis változnak állandóan, és az fel sem tűnik.
Persze tudom én, hogy a Ryanair is megéri a pénzét, bár még sosem volt gondom velük sem és a Boeing gépeket jobban szeretem amúgy is. Jobbak a csatlakozások, és ha nem vagyok fix időponthoz kötve, jóval több lehetőségem van és ritka kivételtől eltekintve még az adminisztrációs díj ellenére is olcsóbban jövök ki.
Jó, most nem a 300 Ft-os promóciós Wizz jegyről Malaga -Budapest beszélek :-D
Úgyhogy búcsú a Wizz-től, valószínűleg nem velük fogunk repkedni - főleg, hogy begyűjtöttünk vagy 6 db 55x40x20-as méretű bőröndöt, ami eddig elég volt akár egy egyhetes útra is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése