2012. március 1., csütörtök

Szorzótábla és divat

Pár napja találtam meg Fodor Marcsi blogjában egy jó kis verses szorzótáblát (Varázsbetű), amit azóta már kinyomtattam és egész jól bejött Lindának. Amikor ősszel elkezdtük, találtunk már több jó kis gyakorlós feladatot, de tegnap rábukkantam erre , és eddig ez viszi a pálmát. :-) Mert a lányom pont nem olyan rég kitalálta, hogy Janka barátnője után Ő is divattervező szeretne lenni, ha nagy lesz, és egyből bőszen nekiállt ruhákat tervezni. Óvodás kortól kezdve "lovardás" akart lenni, még kora ősszel is, úgyhogy egész sokáig kitartott a lelkesedés és az elhatározás. Mindenesetre a kreativitása megvan hozzá, ma éppen egy kukacot varrt Tesónak, aki szegény itt szuszog mellettem félig aléltan. :-(

Jópár játékot találtam még, kedvcsinálónak akit érdekel:

Itt képek segítségével kell felírni a műveletet

Egy rakás szorzós játék, nem próbáltam végig mind

Minél több van, annál jobb, nem un rá a gyerek :-)

Itt is öltöztetni lehet a figurákat, de csak úgy jut be az ember a házba, ha előtte megcsinálja a feladatokat. Király!!! 

Rengeteg van még, rá lehet keresni, nekünk a júniusi vizsgáig ki kell végezni a szorzótáblát, de most felgyorsultunk ezzel a játékos tanulással. :-) Közben ragad rá egy kis angol is, tiszta haszon.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése