2012. február 28., kedd

Egy példás játszótér

Ma az alicante-i reptéri fuvar után véletlenül az ellenkező irányba, délre fordultunk :-)  ( ha kicsit továbbmentünk volna, egyből Ditkééknél kötünk ki :-D )
Ennek köszönhetően fedeztünk fel egy példás játszóteret Santa Pola-ban - azt kell mondjam, ilyet még sehol nem láttam, pedig több ország még több játszóterén megfordultunk.

Zárt park, példátlan tisztaság, szuper játékok


Ez tetszett a gyerekeknek a legjobban


Büfé, padok, asztalok és székek, napernyő.... mi kell még? :-)


Békás játéknak nevezték el; olyan, mint amikor a békának egyik levélről a másikra kell ugrálni de nem szabad leesni és persze mozog is :-)
Praktikus családi hinta, középen a szülők, hogy legyen aki hajtsa a hintát :-)



Reggel már két kertész illetve karbantartó szorgoskodott, mikor érkeztünk. A park felső részében a felnőtteknek kondigépek, amig a kicsik lent játszanak, lehet edzeni :-) Ami ritka mint a fehér holló, az a WC! Ráadásul VIRÁG, mi több ÉLŐ virág volt a vécében, tisztaság, papír, szappan, minden volt - teljesen le voltam döbbenve :-)

A Vera albumában talált Valencia-i játszótér is nagyon bejött, ott több a játék, de nekem eddig ez viszi a pálmát, ha minden szempontból nézem ;-)



4 megjegyzés:

  1. Ma épp szabadnapos voltam ügyelet után, itthon találtatok volna :)
    Tényleg tök jó ez a játszótér, felénk nincs igazán jó, ez pontosan merre volt? Az N-332-ről nagyon le kell menni, vagy útba esik? Nincs messze, lehet, hogy egy hétvégén átugranánk.
    Ami Torrevieja-ban a legjobb az a "sárkányos" játszótér a Nemzetek Parkjában, de igazán nincsenek jó játékok, néhány hinta, csúszda, stb. De szokott lenni ugrálóvár, van egy kis vonat ami megy körbe (lehet, hogy csak nyáron, szezonban, ezt nem tudom), büfé, padok, wc (virág nélkül :( ) , és vannak szabadon kacsák, libák, pávák, tyúkok, néha nyúllal és mókussal is össze lehet futni. Egy részén pedig van pár terrárium mindenféle gyíkokkal. A tavon lehet csónakázni (ez is lehet, hogy csak nyári muri) és a végében van a petanca pálya. Szóval ha erre jártok, egy sétát megér, bár maga a játszótér része gyenge.

    http://bodnarcsalad.blog.hu/2009/07/16/torrevieja

    VálaszTörlés
  2. Feladtad a leckét, hogy hol volt a játszótér, de ilyenkor nem nyugszom, míg meg nem találom :-) Azt tudtam, hogy a reptérnél az N332-ről mi Santa Pola felé mentünk, és egy hosszú egyenes után gondoltam, hogy már fordulnunk kéne vissza vagy legalábbis balra, és az első lehetőségnél kimentünk, ezt meg is találtam a google-n a street view-val, felismertem. De aztán sehol semmi, nem is rémlett, hiába néztem a google earth-ön, de aztán kínomban "végigjártam" minden utcát tudtam hogy előbb-utóbb felismerem :-D De már megvan, szóval ez egy nagyon új játszótér-park, mert a google-n nincs rajta még, az utca Av. de Escandinavia, és a körforgalomnál rögtön, most nekem még a street view csak fás-bokros területet mutat, ha megnézed. Mindenesetre a park kész van :-) Nincs messze amúgy a 332-től és az Escandinavia-n parkolóhelyek is vannak, meg lehet állni. Nekünk nincs annyira közel, mert ugye 120 km kb., de van Dénia-ban is jó hely, meg Ondara-ban, csak utóbbin sok a hogyismondjam....."kisebbség" :-) De ha megyünk reptérre, vszinű márc 14-16 körül, akkor megint elmegyünk. A büfé csak du. van nyitva hétközben, hétvégén egész nap. Megnéztem Torrevieja-t a blogodban, érdekes, hogy egyáltalán nem emlékszem rá, nem ismerős, pedig jártam már, igaz 14 éve.... Feledékeny vagyok :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, ennyire nem akartalak megdolgoztatni :)
      Csak mivel a reptérhez mi is arra megyünk, meg egyébként sincs tőlünk messze, egyszer lehet, hogy beugrunk, tényleg nagyon tetszik nekem is.

      Törlés
  3. azt hiszem megtaláltalak :)

    VálaszTörlés