2014. május 20., kedd

Ma

Tegnap egy ismerősöm a fb-on megjegyezte a képeim láttán, hogy olyan, mintha mi itt csak üdülnénk ;-) Ahh, de jó is lenne, most is csak azért kezdtem írni, hogy el ne aludjak, amíg a vendégem idetalál.
Leírom hát a mai napot - jó, nem mind ilyen, de áprilistól október végéig egyre több.
6-kor keltem, kávé az ágyban, 6.30-kor ment egy vendég azt kicsekkoltam - reggel nem tudok dumálni még, de Ő nyomta 20 percen át a szöveget, azt hittem meghibbanok. Amúgy aranyosak, másodszor van itt, csak reggel nem tudok ilyen semmi dolgokról szövegelni....Mosást elindítottam, mert ma vendég is jött aztán oda. Visszasétáltam, gyerekeknek uzsicsomag, felugrottam a korábbi lakásba a telóért, amit vitt a lengyel Mama Granadába. Beüzemeltem, 7.20-kor indultunk Estepona-ba. Még kitalálta, hogy meg kell állni egy automatánál, hogy kivegyen pénzt és küldjön velem vissza az unokájának, hogy az tudjon bőröndöt venni... Busznál megvettem a jegyet neki, még egyszer elmagyaráztam mindent, a telót is, azóta ki tudja, mi van vele?! :-D
Visszajöttem, gyerekeket kihúztam az ágyból, szokásos 15 perces dünnyögés, hogy nem akarnak felkelni és amúgy is utálnak suliba menni (Patrik).
Ma csere volt, nem én vittem őket, úgyhogy 9-re átsétáltam egy másik lakáshoz, kicsekkolás. Vissza, reggeli. Mosás indítás, takarítás - jó nagy disznóólat hagytak (magyarok voltak), néha kiakadok, hogy milyen igénytelenek tudnak lenni az emberek. Sietnem kellett, hogy a másik apartman is legalább kész legyen félig, mert 12-kor meg a lengyel csapat többi tagját vittem be Estepona-ba. Vissza, ebédfőzés. Közben megint átballagtam, folytattam a takarítást, mosáscsere, teregetés. Közben, 1 után hív G, hogy jön a technikus a biztosítótól lefotózni a csőtörést. Mondtam, hogy siessen, mert 2-re a sulihoz kell mennem. Sietett :-) Egy fotó telóval, és már kész is volt - csak úgy lazán, spanyolosan ;-)
Gyerekekkel haza, ebéd. Fél4-re beszéltem a lengyelekkel, hogy megyek értük, de hívtak, hogy inkább 5-re menjek. Remek, mert így nekiláttam a harmadik apartman takarításának. Közben jön a levél, hogy az egyikbe mégsem ma jönnek csak holnap (persze az, amelyik már kész van, hurrá). A porszívózást lezavartam, aztán indultam Estepona-ba. Nem jött össze a vásárlásuk, mert a boltok ugye sziesztaidőben zárva vannak itt, úgyhogy még el kellett menni a kínaiba, hogy legyen bőrönd. Szakad rólam a víz... Visszaérünk, nekiálltam gofrit sütni, mert a gyerekek éhesek voltak, Megcsináltam 3-3-at, hogy legalább ők egyenek, közben hív a svéd család, hogy itt vannak de nem tudják a kódot a kapuhoz (hiába, leírni képtelenek, vagy a mailt kinyomtatni) Elmondom kb. 6x, de még mindig nem tudták megjegyezni (pedig elég érthetően beszélem az angolt szerintem :-D ). Végül összejött....Nagyon happyk, legalább már ennyi jó legyen. Folyt. köv. gofrisütés. Közben nézem a radaron, hogy hol jár a Wizz, amivel jön a félig magyar páros (férj magyar, feleség német). Megyek át oda is takarítani, befejeztem 8-ra. Gép csúszott. Közben a lengyelek problémáznak kicsit, hogy mi legyen holnap, mert főzni akarnak és hát 11-kor meg szóltam hogy menni kéne, mert jön a vendég 1-2 körül...mondom jöhetnek hozzám főzni, de muszáj megcsinálnom, mert 4-re megyek át a másik lakóparkba, fél 6 meg indulok velük a reptérre. Mamáról nincs hír, pedig szóltam, hogy hívjon, hogy megvan. Remélhetőleg megvan :-D Mesélte ma a lánya, hogy nem akarta nekik odaadni a beszállókártyát, hogy úgyis visszaér időben. Végül kicsempészték tőle. Szép is lenne, hogy egy helyett mind a négy ittmarad a Mama hülyesége miatt. Ki tudja , hol szórja el az útlevelét? Vagy robban le a busz? Esetleg valami spanyol elrabolja?! :-D
Most lassan éjfél, még várom a vendéget, aki szerintem eltévedt. Igazából sosem értem, hogy lehet eltévedni, hogy nem lehet egy egyenes tengerparti úton odatalálni, de holnap majd megírom, ha kiderül...ha végre ideérnek és bújhatok be aludni.
Ja és holnapra még a suliba  tipikus magyar kaját kell bevinni...mert azt hiszik, itt a szülő unatkozik vagy nem is tudom. Úgyhogy vagy reggel korán kelek, vagy később az angolórára odaviszem..sztem csak a Victor akar enni, de igazából jobb lett volna, ha szól, hogy délutánra lőjek valami kaját, és akkor mindig más szülő, de reggelre??? Persze semmi nem jutott eszembe a gulyáson kívül, de azt azért mégsem, úgyhogy marad a mákosguba. Igaz erre meg Betty azt írta, hogy nem fogják értékelni, mert ettől bekábulnak. Legalább csendesebb lesz az osztály, nem is értem, miért probléma...
Azért ezektől a sulis szülőnek szóló szórakoztató programokból olykor kicsit sok....

*****a vendégek itt voltak, csak a telóik nem működtek....adjatok hálát Magyarországon a kíváló mobilhálózatnak :-D ******

2 megjegyzés:

  1. Szióka :-) Mákosguba? Nekem sosem jutott volna eszembe, mert én utálom. :-) Bekábulnak? Azért egy kis mákban nincs annyi ópium vagy igen? Jól bírod a strapát :-) puszi

    VálaszTörlés
  2. Tegnap szólt Linda este, hogy vmit ma vinni kell....rákerestem a neten, "tipikus magyar édesség" ez jött ki :-D Jó lett amúgy, rakok fel képet róla este, csak nem elég édes sztem az angoloknak meg a spanyoloknak.... A kihívások kellenek, tudod ;-) Puszi

    VálaszTörlés