2012. január 6., péntek

Így kezdődött......

2011 februárjában - hosszú idő után - újra eljutottunk Spanyolországba. Most is, mint előzőleg, megfogott a "lazaság", a nyugalom; a spanyolok tényleg élvezik az életet! Napsütés, tenger, semmi stressz. Pár éve már volt egy fellángolásom, hogy jó lenne legalább kipróbálni, milyen az, ha az ember a magyarországi telet felcseréli spanyolországi tavaszra, de akkor még nem jött össze. Most viszont a februári hazatérés óta érlelődött a gondolat, hogy menni kéne..... Nem köt helyhez a munka, a kisebb gyerek ovijából elmentek a kedvenc óvónénik, akik miatt oda jártunk; a nagylány sulija is kicsit lóg a levegőben.... valahogy minden jel arra mutatott, hogy tényleg most jött el az idő :-) Nyár elején már intenziven böngésztem a kiadó lakások oldalát, amikor beugrott, hogy van egy osztrák ismerősünk, akinek Costa Blanca-n van háza, és télen nemigen tudják hasznosítani. Megkérdeztem, egyszerűbb volt mint gondoltam: mehetünk! Soha nem szeretem túlbonyolitani a dolgokat, semmi rendkívülit nem találtam abban, hogy fél évre elmegyünk. Nyaralásnak kell felfogni, igy csalódás nem érhet :-) Természetesen mindemelett teljes gőzzel azon is dolgozom, hogy a jelenlegi megélhetés mellé még ott is "lehorgonyozhassunk". Van sok ötlet - meglátjuk, a lépéseket megtettem, a többi már nem(csak) rajtam múlik.

Miután gyakorlatilag már minden egyeztetés megtörtént és tudtuk, hogy novemberben indulunk, azért csak motoszkált bennem, hogy mégiscsak jó lenne megnézni a házat, ahova megyünk, két gyerekkel mégse ugorjak nagyon nagy fejest a bizonytalanba.... Igy aztán gyorsan végigzongoráztam a lehetőségeket, és mivel nem voltunk fix időponthoz kötve, a repülőjegy árakhoz igazitottam a kiruccanást :-) Igazán szerencsések voltunk, mert 13300 Ft-ból sikerült megvennünk a jegyet - oda-vissza! (Ezt csinálja valaki utánam ;-) )

Október elején barátainkkal együtt leruccantunk Jávea-ba, és persze mondanom sem kell, hogy minden képzeletet felülmúlt ... :-)  




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése