2013. május 11., szombat

Testvérek

Mint minden tesó, természetesen az enyémek is nyúzzák egymást, meg van vita, verekedés is (én is vertem a tesómat :-D) persze módjával. A Spanyolországban töltött idő sokat változtatott jó irányba a kapcsolatukon, pontosabban nagyon erősítette a kötődést.
Amikor 2-3 hete az egyik éjszakát szállodában töltöttük és ott is vacsoráztunk, Linda azt mondta, hogy Ő nem kér desszertet, mert az szerinte igazságtalan, hogy Patrik meg nem ehet (nem volt kiírva, hogy lenne gluténmentes). Mondtam neki, hogy nyugodtan  ehet, Patrik soha nem balhézik, mindig van nálunk keksz vagy valami, ami helyettesíti ha szükséges. Ettől függetlenül nehéz volt rábeszélnem, de végül bevállalta :-) Hasonló eset már többször előfordult, és ilyenkor egészen meglepődöm, hogy milyen nagyvonalú, vagy együttérző.
A másik ami meglepett, amikor Krisztivel voltunk 3 napra Torremolinosban. Mikor hazajöttem, Linda elmesélte, hogy esténként egymásnak mondták el az "esti szöveget", ami kihagyhatatlan; ugyanúgy, ahogy én szoktam, és a végén még puszit is adtak egymásnak :-) Teljesen elérzékenyültem :-) Linda ugyanis folyton nyafog, hogy ha véletlenül Patrik után kell innia, vagy ennie ugyanazzal a kanállal; a puszit sem szereti igazán Patriktól, azért is volt meglepő a hír. Reggelente általában összebújva ébrednek, vagy amelyik előbb kel, az cirógatja kicsit a másikat. Persze azt nem teljesen értem, hogy ez a szoros összetartás miért csak akkor működik, amikor nem vagyok itt, mert néha olyan érzésem van, hogy nekem csak a civakodós énjük jut.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése