2012. április 3., kedd

Ideiglenes búcsú Javea-tól

Tegnap két napi lázas pakolás után 13 óra körül vágtam neki a két gyerekkel a 600 km-es útnak, a következő 4 hétben itt leszünk lent Andalúziában. Félreértés ne essék, még nem nyertünk a lottón :-D A szállás "ajándék" volt egy licitálós oldalnak köszönhetően, igy a 3 hét mindössze 12000 Ft-ba fájt (pontosabban 5 hét, de ebből 2 márciusban lett volna, de a kocsi miatt nem tudtunk lejönni). Egy magyar pár a tulaj, nagyon szimpatikusak, itt élnek 1 éve, és magyarokat utaztatnak saját kisbusszal, meg teljesen komplex szolgáltatást nyújtanak, tehát vannak apartmanjaik is. Én is ezen dolgozom folyamatosan, hogy valami képet is adjak a munkámról, de mindezt a Costa Blanca-n szeretném megvalósítani. A terv még tavaly nyáron állt össze, sokan elriasztottak, így nem akartam túl sokat invesztálni anyagilag sem. Őket januárban ismertem meg - mármint a céget - ugyanazt csinálják, amit én terveztem, csak 600 km-rel lejjebb, Torremolinos-Marbella környékén.
Most, hogy éppen itt ülök Torremolinosban a parton, illetve kaptam egy kis ízelítőt (idén, mert ismertem a helyet, tavaly is, előtte is jártunk itt), azt látom, hogy itt nem laknék semmiképp hosszú távon, nekem ez borzasztó nyüzsgős hely. A Costa Blanca a maga vadregényes és ehhez képest rendkívül nyugodt atmoszférájával nekem jobban bejön, de lehet csak öregszem :-)
Mivel eleve nem vagyok egy napozós típus, igy a hosszú homokos part sem igazán jelent nekem semmit, én a kis, eldugott öblöket, igazi felfedeznivaló helyeket kedvelem.
A gyerekek amúgy nagyon jól viselték az utat, persze többször meg kellett állnunk, de összességében egy szavam se lehet. Előtte már alaposan átbeszéltük, hogy anya egyedül van, nem lesz, aki menet közben kiszolgálja őket, vagyis egymásnak kell segíteni majd. Persze a beígért kis jutalom is rásegített ;-)

Azt is sikerült megtudnom a tulajdonos pártól, hogy itt lent ők egyáltalán nem boldogultak az angollal, a némettel főleg nem; míg én ott Javea-ban simán elboldogultam a két nyelvvel bárhol, Ők itt rákényszerültek a spanyol tanulására :-) Persze ez is pozitív a maga nemében....

A lakópark amúgy nagyon szép, jókat lehet biciklizni, van játszótér, medence, nagyon igényes. A középső egy hétben, jövő hétfőtől egy foglalási csavar miatt Marbella-n leszünk, szintén lakóparkban, társasházban.

Április végén pedig egy hétre leköltözünk még Tarifa-ra, így majd igyekszem beszámolni minél több kirándulásról. Addig is kedvcsinálónak egy fotó amit még tavaly készítettünk Puerto Banus-ban - ez a kedvenc :-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése