2012. április 10., kedd

Marbella-i délután

Ma Marbellára mentünk le, kinéztem előzetesen a google térképen, hogy melyik partszakasz szimpatikus, és kiirogattam  pár utcanevet is, hogy majd bepötyögöm a naviba, és odavisz. Hát ez csak félig jött össze, de nem bántuk meg, hogy végül abszolút improvizáltunk, mert a legjobb részeken sikerült kikötnünk :-) A sors fintora - és nem, nem hiszek a véletlenekben :-D -, hogy '98-ban, mikor Anyuval jártunk itt, a Goyo cukrászdába tévedtünk be és egészen fantasztikus almás süteményt ettünk; tavaly, J-vel, újra megtaláltuk a cukrászdát (nem kerestük, csak teljesen véletlenül mentünk el mellette :-) ; erre idén, 3. ittjártamkor, PONT a cukrászda előtt találok parkolóhelyet - na ugye, ilyen véletlenek nincsenek?? :-D Pedig fogalmam sem volt, hogy melyik utcában van, nem kerestem, egyszerűen PONT oda lyukadtunk ki. Mutattam is a gyerekeknek, hogy Anyátok harmadjára keveredik ide VÉLETLENÜL :-D


Lesétáltunk a partra, a gyerekek jót játszottak, és újabb véletlen, hogy pont a csúzdás mászókán 4(!!!) magyar gyerek játszott (szerintem testvérek voltak). Linda mondta, hogy magyarul beszélnek, mondtam, menj oda, köszönj - a kislány talán 1-2 évvel lehetett idősebb nála -, de nem volt hajlandó ismerkedni. Van az elefánttól feljebb, a sétányon - az Óváros felé - egy magyar étterem, nem tudom, volt e közük hozzá.


Avenida del Mar, Marbella

Avenida del Mar - Ettől a ponttól balra van a magyar étterem

Avenida del Mar

Ez a Paseo de la Alameda-ba torkollik, ahol a gyerekek kicsit ijesztgették a pihegő időseket (nagyon jól csúszik ugyanis a kő).  A hangulata mindig megfog!



Innen már csak egy ugrás az Óváros - főleg, aki két keréken megy :-)

Plaza de los Naranjos 

A séta után volt végül is a sütizés miután bepakoltuk a járgányokat és kellően kifáradtak :-)

Utána elindultunk tovább délre, de Puerto Banus-ba még nem akartam, oda majd hétvégén :-) Úgyhogy lefordultunk egy számomra eddig ismeretlen beach felé, amit megláttam és azt hittem Thaiföldön vagyok újra :-)

Playa Casablanca
Playa Casablanca

Hihetetlenül jó rész, olyan "természetközeli", és fantasztikus villák, paloták vannak végig.

Innen még bóklásztunk persze, visszamentünk Marbellára és bekavarodtunk a Plaza de la Constitucion-hoz, ami a mai tervek között szerepelt, így gyorsan berobogtunk egy kis játszóterezésre. 7 előtt kinéztünk még a partra, ez a szakasz a Playa del Faro, és a gyerekek megláttak két fantasztikus játszóteret, úgyhogy  azokat is ki kellett próbálni persze :-)



Sajnos a szél eléggé feltámadt már, mikor az alsó (de a felső képen lévő) játszótéren voltunk, így kénytelenek voltunk hazaindulni, szemünk-szánk tele volt homokkal :-) Itthon persze az is volt az első, hogy bedobtam őket a kádba, hajmosás - miután imádnak a homokban hemperegni. :-) Linda kérdezte, hogy az összes beach-et megnézzük? :-)) Mondtam, ha rajtam múlik, akkor igen :-D

További képek az albumban, itt

Már 2 órája töltögeti persze, mert bent a lakásban egyszerűen nem megy a net, agyrém, ki kellett ülnöm a teraszra, de itt meg szétfagyok. :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése