2012. április 26., csütörtök

Tarifa képekben - és ahogy én látom








Tarifa a kiteszörfösök mekkája - felső képen látható, hogy ez mit takar :-)
Tavaly már megismerkedtünk Tarifa csodálatos homokos tengerpartjával, de csak egy-két órát élvezhettük, mert a szállásunk Cádiz alatt volt. Most viszont sikerül igazán kiélvezni ezt a természeti csodát! A homokos part több km hosszú és gyakorlatilag egy homokdűnében végződik (távolban talán látni). A homok elképesztően tiszta, fehér-arany színű - állítom ez a legszebb amit eddig láttam, pedig a Phi-phi szigetek homokos partja sem kutya Thaiföldön, hogy a Gold Coast-ról már ne is beszéljek. Ha valaki, mint én, nem tud megbarátkozni a homok gondolatával, itt tuti sikerülni fog. :-D

Tarifa maga szerintem elég hippis hely, abban az értelemben, hogy nagyon sok fiatal van itt Németországból, Ausztriából egy szétesőfélben lévő lakóautó-szerűséggel, és gyakorlatilag abban élnek, viszont egész nap kiteszörfölnek .-) Nem mondom vonzó életforma, bár a komfortérzetem ennél azért többet kíván, de egy 6évnél nem öregebb lakóautóval már teljesen megelégednék :-)

Nincs tömegturizmus, szerintem itt nyáron sem telik meg a tengerpart emberekkel, annyira mint mondjuk az olasz Adrián. Mindíg lehet találni egy kis részt, ahova visszahúzódhat az ember.
A Tarifától északra fekvő települések, egészen Chiclana de la Frontera-ig, hasonló fehér homokos parttal rendelkeznek, de a csúcs még számunkra a Vejer de la Frontera-nál található Cabo de Faro Trafalgar, ahol a szél szintén dűnéket képezett és gyakorlatilag beborítja az aszfaltutat. Látványnak is szédületes.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése