2012. május 31., csütörtök

Ki alszik az ágyacskámban?

Krisztiéknél van két macska, Frufru és Mimi, akik tényleg abszolút otthonosan érzik magukat az ágyban is akár :-) Történt hát, hogy Mimi este 10 után betelepedett az ágyamra, amivel nem is volt semmi gond, ha szép csendben alszik reggelig. Viszont ahogy leoltottam a villanyt, Mimi távugrást kezdett rendezni és folyamatosan egyik oldalról a másikra ugrált. Közben üldözött egy molylepkét is, átmászott a fejemen, játszani próbált a mozgó lábammal a paplan alatt, szóval igazán jól elvolt. Végül egy idő után meguntam a dolgot és kiraktam Mimi szűrét, becsuktam az ajtót. Aztán még úgy hallottam, hogy átment a gyerekekhez és valami golyógurigatást hallottam, úgyhogy a játékos kedve nem múlt el. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése