2012. május 27., vasárnap

Elvek

Sok esemény nem történt a napokban, gyakorlatilag nem is igen mozdultunk ki, épp elég volt az áprilisi jövés-menés...most csak lejárunk fürdeni itt a lakóparkon belül, nincsenek sokan, úgyhogy a gyerekek ricsajozása sem zavar senkit :-)

J megjött szerdán Valenciába, majd együtt megyünk haza kocsival - időpontot még nem tudunk, de már június lesz belőle. Érkezése másnapján döbbenten tapasztalhatta a "viszonyomat" Kormihoz: a macska bejöhetett a házba, sőt, le is feküdhetett a kőre, amit aztán Ő nem hagyott végül és kitessékelte a macskát. Azt nem tudom, hogy ez még tőlem ragadt rá Magyarországon vagy alapból ilyen, mindenesetre megállapította, hogy ragaszkodnom kéne az elveimhez, hogy háziállat a lakóterületünkre nem teheti be a lábát :-) Mondtam, hogy én itt egy csomó magamnak felállított korlátot le tudtam dönteni, el tudtam engedni, és neki is ezt kéne tennie - egyelőre azt hiszem, hajthatatlan :-) Pedig már az is megfordult a fejemben, hogy a macskát elvisszük, aztán majd visszahozzuk, de ez nem biztos, hogy jó ötlet.... Mellesleg Kormi ma már meg sem jelent, remélem, nem J-re haragudott meg?! Nincs ilyen elutasításhoz szokva szegény. :-(


2 megjegyzés:

  1. Én azt szoktam mondani, hogy először elveim voltak most meg gyerekeim...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ditke, nálam ez valahogy fordítva jött :-) Valamit rosszul csináltam???

      Törlés