2012. május 10., csütörtök

Párbeszéd

- Anya, a Kormi kiscicája bebújt a terasznál ahol lefolyik a viz, hogyan vegyük ki?

- Sehogy, hagyd békén, majd kijön.

- Megpiszkáljam egy kicsit egy bottal?

- Ne csinálj semmit, mert az fáj neki.

- Jó, de akkor, mikor fog már kijönni?

- Ha nem zajongunk tovább a teraszon.

- De akkor szólj Patriknak, hogy maradjon csendben.

- Patrik csendben van, Te beszélsz folyamatosan.

2 perc csend.

- Anya, még mindig nem jött ki.

- Majd kijön, biztosan nem marad ott örökre.

- De Anya, Neked volt kiscicád, Te értesz hozzá, hogy vegyük ki!

- Én békénhagynám, nem szereti, hogy folyton maceráljuk.

- Jó, de meg akarom simogatni.

- Figyelj, akkor csinálj amit akarsz, jó?

- Akkor megpiszkálom a lekerekített bottal, jó? Vagy inkább a tobozzal?

- Szerintem egyikkel se, hagyd békén.

- Jó de most akkor mit csináljak, hogy kijöjjön?

- Nézd, én elmondtam, hogy mit csinálj, ha nem hallgatsz rám, akkor ne kérdezd szerintem.

- De Anya, annyira szeretném megsimogatni!

- Majd ha megszokik minket, akkor meg tudod simogatni többször is. Most lát minket először, persze hogy félnek tőlünk!

- Benyúlnál esetleg Te? Engem megkarmol.

- Kösz, engem megkarmolhat?

- De azt akarom, hogy kijöjjön végre!!!

- Ki fog jönni, hidd el, amint bementünk a házba.

- De én nem akarok egy évet várni.

- Annál biztosan hamarabb ki fog jönni. Esetleg rakj oda neki egy kis palacsintát, hátha megeszi.

- Anyaaaaaaaaa! Kormi megette a palacsintát helyette!!!

- Na bumm, sajnálod tőle?

- Nem, de nem neki adtam.

- Adj még egy falatot akkor.

- Nem jön ki így se.

- Akkor futás fürdeni. Mire kész leszel, meglátod kijön.

És így is lett :-)

2 megjegyzés:

  1. :-D

    Slaggal kilocsolni? Vagy az csak az urgeontesre ervenyes?
    Mondjuk utana nem tudom mennyire hagyta volna magat simogatni... Nem biztos, hogy a legjobb recept ha magatokhoz akarjatok szokatni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én tudtam, hogy magától kijön, de nálunk az ilyen és hasonló párbeszédek elég rendszeresek minden témában :-)
      A slag durva :-D

      Törlés