2012. december 9., vasárnap

Okosságok

Nagyon nem szeretem, amikor a mindenféle okosketyerék átveszik a hatalmat felettem, de ma megpróbáltam a másik oldalról szemlélni a dolgokat: majd amikor 80 éves leszek, akkor 41 évemet olvashatom vissza, egy csomó dologra már úgysem fogok addigra emlékezni; átnézem a képeimet a webalbumokban, mert addigra hol lesz már valódi fényképalbum és amúgy is ritkán hivatjuk elő végül a képeket (nagy hiba); dátumra fogom tudni, mikor hol voltam, melyik légitársasággal repültem, melyik hotelben szálltam meg, mikor döglött be az autóm, hol ettem fagylaltot. Nem lesz itt már Alzheimer-kór sem, hála a blognak, a netnek, az okostelefonoknak.
Ha meg jön a világvége december 21-én, akkor feleslegesen dolgoztam egy csomót...na majd meglátjuk :-)))

u.i.: nagyon kár, hogy az autós útjaimat nem tudom feljegyezni, pedig nagyon kiváncsi lennék, hogy összesen hány km van bennem. Biztos elájulnék :-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése