2013. július 23., kedd

A férfi takarít

Külön felhatalmazást kaptam Krisztitől, hogy írhatok az esetről, Ő csak azért nem vállalta, mert félt, hogy cenzúrázza a blogspot a bejegyzést :-D
Múltkor az egyik vendég egy jófajta, nagyon illatos, kívánatos gin-t, egy BULLDOG-ot hagyott ott szinte érintetlenül. Nem vagyok piás (csak a sangriát iszom olykor mintha vizet innék :-D ), ezért először nem tudtuk, mihez kezdjünk vele, de gondoltuk, majd keresünk valami jó koktélreceptet. A gin itt maradt Mijas-ban Krisztiéknél a pulton, több más cuccunkkal egyetemben. Valamelyik este Estepona-ban Zsuzsival találkoztunk, aki a nyarat itt tölti és valahogy eszünkbe jutott a dolog és megkérdeztük (mivel vendéglátós), tud e valami jó receptet. Almalét vagy ananászlét ajánlott, úgyhogy tegnap is szereztünk egy doboz almalét az OpenCor-ban. Este viszont már nagyon késő volt, valahogy elmaradt az ivászat, meg ugye be is kellett volna hűteni.
Ma reggel kerestem Patrik müzlijét, és mivel nem találtuk sehol - Kriszti férje míg Ő nem volt itt, nekiállt takarítani (a takarítás nála a főnökasszony elmondása szerint az ismeretlen dolgok kidobásából, a pultról történő elpakolásból áll) így gyanút fogtunk, hogy esetleg kidobta. Felidéztem, hogy még mit hagytam ott a pulton és eszembe jutott a gin. Kerestük, de sehol nem találtuk az üveget. Kriszti egyből a legrosszabbra gondolt, én meg arra, hogy B megitta, ami a kisebb baj lett volna. A rumot megtaláltuk érintetlenül, úgyhogy nem maradt más, mint Kriszti felhívta B-t, hogy hol vannak a cuccok. A müzlire (és alatta a fehér tálra) nem emlékezett, majd nemes egyszerűséggel közölte, hogy a gin-nel a vécét takarította ki.....na itt úgy egy kicsit nagyon a szívünkhöz kaptunk, úgyhogy mindenféle jelzők kíséretében megállapítottuk, hogy olyan, mint férfiész nem létezik :-D (múltkor próbáltunk a férfilogikára keresni, de valahogy ilyet sem találtunk :-D).
Bár a múltkor már kaptam egy megjegyezést, hogy nősoviniszta vagyok, ami egyáltalán nem igaz, pusztán annyiról van szó, hogy némely férfiak tetteiben nem látok igazán logikát vagy értelmet, és ennek olykor jólesik hangot adni ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése