2013. július 11., csütörtök

Már megint a logika :-)

Tudom, hogy mindenben nem kéne a logikát keresni (ráadásul nem is voltam jó matekos, nem is értem magamat), de most komolyan, megint itt egy szitu, amikor az emberek nem képesek gondolkodni.
Van egy orosz család, nyaralni jönnek két kisgyerekkel. Megkérdeztük, hogy valóban este 9-et gondolt -e a távozására innen és mikor megy haza majd a gépe, erre írta, hogy éjjel, 00:55-kor, de nem gond, mert csak itthagyná a csomagjait, és majd bemegy napközben Malaga-ra utolsó nap  (???????!!!!) A reptér tőlünk 87 km, ráadásul nem bérelnek kocsit, mi intéztük a transzfert; azt nem tudom (sztem nem gondolkodott rajta), hogy eleve itt hogy fog közlekedni; és akkor utazásának napján bemegy valahogy Malagára, aztán vissza és megint oda a csomagjaival, mindezt kocsi nélkül... Hát nem tudom, az én überpraktikus énem ezt nem annyira tartja normálisnak, hiszen  ha már elmegy egyszer, akkor vihetné a csomagjait is és berakja mondjuk a reptéren a megőrzőbe, és nem megy feleslegesen ide-oda kisgyerekekkel, még azt sem tudom hogyan, de szerintem rá fog ő jönni.
Szerencsére azért már G is nyíltan beszél róla, hogy olykor tényleg nagyon hülye vendégek vannak, na nekem még meg kell tanulnom kezelni ezeket, mert nekem gyorsan felmegy a vérnyomásom, ami a szívemen, az a számon, a buta emberekkel meg nehéz amúgy is. ;-) Azok nem értenek semmit. De Jose bácsi nagyon aranyos, minden nap megtalál ám, valami mindig akad .... :-)

1 megjegyzés:

  1. Hihetetlen milyen emberek vannak!
    Úgy látszik az oroszoknál a logikát v. észszerűséget mint olyat nem ismerik.... majd idővel rájön:o) de lehet csak összekeverte Marbella-val!? bár uccsó nap az is húzós lenne...

    VálaszTörlés