2013. november 7., csütörtök

Modern fogtündér

Nem elég a Karácsony, a Húsvét és a születésnap, van már fogtündérünk is, aki minden egyes kiesett fog után (ha éjjel a párna alá tesszük), hoz valami kis apróságot reggelre fogatlan csemetéinknek.
Tegnap Linda húzta ki a fogát, amit már csak a szentlélek tartott és ahogy szokta, este berakta a párna alá. Mondtam ugyan, hogy a fogtündér nagyon elfoglalt, ezért lehet, hogy most este még nem tud jönni, majd hétvégén. Hát nem jött. :-)
Reggel aztán bekucorodtam ébresztő gyanánt hozzájuk az ágyba.
Patrik:
- Anya, hívd fel a fogtündért és mondd meg neki, hogy Lindának kiesett a foga. Mi a fogtündér telefonszáma?
Linda:
- Az titkos, azt csak anya tudhatja ( :-D ).
Patrik:
- Jó de akkor anya hívja fel és mondja meg, hogy hozzon Lindának valamit!
Én:
- Lehet, hogy megvárja amíg a Te fogad is kiesik és akkor nem kell kétszer jönnie...
Patrik:
- De az én fogamat hogy tudnám kihúzni?
Én:
- Sehogy, majd ha eléggé mozog már, akkor kiesik.
Patrik:
- De nekem nagyon sokára fog még kiesni (szomorú).
Én:
- Á dehogy, látod Lindának is egy hete kezdett mozogni.
....
Patrik:
- Anya, a fogtündérnek fogakból van a háza?

:-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése