2013. április 11., csütörtök

Paella

Nem vagyok nagy paella-rajongó, ahogy már korábban is írtam, de kitaláltuk, hogy megkóstolnánk egy "magyaros" paellát, a fura izét ugyanis a vérbeli spanyol paella-nak  az adja, hogy mit főznek a levében, amivel aztán felöntik. Valószínűleg ez a mellékíz nem jön be nekem :-) Tegnap egyeztettük, hogy zöldséges-csirkehúsos paella-t főz Tibor, vett hozzá rákot is, igazi sáfrányt színezék helyett és húsleves kockát. Utóbbiról kiderült, hogy Patrik nem eheti, mert nem gluténmentes, de mivel Tündiék pont tegnap érkeztek és velük együtt a kért Alnatura "Gemüsebrühe" a dm-ből, így megoldottuk ezt a problémát is.

A következő kiküszöbölendő gond még az volt, hogy jelenleg nincs sütőnk, ezért a paella egy másik lakásban sült meg :-) Amikor Tibor kijött az ajtón és elcsípte egy szomszéd, kezében a gőzölgő paellával, nagyokat szimatolt a levegőbe és meg is jegyezte, hogy "perfetto" :-D

Mondanom sem kell, hogy a paella mennyei lett:


Egyben leadtuk következő rendelésünket is: gundel palacsintát szeretnék (legfőképpen én) :-)

2 megjegyzés:

  1. Hő nagyon jól néz ki, dehoyg sütik, azt nem is tudtam, hiszen a riszt főzni kell és a többit meg megpirítani, akkor meg már mit sütnek rajta???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nagyon finom is volt, nemcsak jól nézett ki :-) Sütés az íze miatt kell, finomabb, az echte spanyolok így csinálják, most direkt megkérdeztem :-) Kb. 15 percre be kell rakni forró sütőbe (220 fok).

      Törlés