2013. április 16., kedd

Iszákos

Úgy tűnik, hogy mások azt hiszik, hogy én literszámra iszom az alkoholt, pedig bizisten nem :-) A helyzet az, hogy én abba a kategóriába tartozom, aki képes kétujjnyi, alkoholt alig tartalmazó italtól is úgy viselkedni, mintha már több litert ivott volna. Épp meséltem a múlt héten a vendégcsapatnak, hogy első becsiccsentésemhez mennyi alkohol kellett: kb. 1 cm-nyi fehér Martini és úgy 1 dl vörösboros kóla. Ez volt az a mennyiség, amitől már nem tudtam teljesen stabilan állni a lábamon és vigyorogtam ész nélkül és menni akartam bulizni. :-) Persze így könnyű volt megint rajtam derülni, hogy kétujjnyi sangria után nem tudok két értelmes mondatot kinyögni (írni főleg) ;-)

4 megjegyzés:

  1. En meg sem merek szolalni... Fel uveg rumtol eppen becsipek.... :-D

    VálaszTörlés
  2. Ne törődj senkivel és semmivel. Az a mennyiség pont jól állt neked és kellett az egy hetes lazuláshoz. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a hét így valóban nagyon "király" volt ;-) Jó kis csapat!

      Törlés