2012. szeptember 26., szerda

A hang

Kedden reggel J panaszkodott, hogy valami "hang" van a szobánkban és nem tudja mi lehet. Nem erős hang, egy enyhe búgás - nem vagyok süket én sem, de bevallom, amíg nem mondta, nekem fel sem tűnt. Viszont este nem hagyott már engem sem nyugodni a kérdés és próbáltunk utánajárni, mi okozhatja. Először a hűtőre gondoltam, ami a fal túloldalán van, de aztán kikapcsoltuk és még mindig volt hang - tehát nem attól van.
Valószínűsíthetően a mennyezeti lámpa trafója okozhatja, most cselezünk, hogy lekapcsoljuk az automatákat, hogy úgy is van e hang, ha nincs, akkor megvan  a megoldás :-)
Mondtam is J-nek, ez tök jó, hogy 9 napig semmit nem hallottam, erre jön, és teljesen felspannolom magam estére és nem tudok elaludni a hangtól :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése