2012. szeptember 4., kedd

Leszoktatós

Igazán hálás lehetek a Telenornak - hátha olvasnak -, hogy vigyáz a pénzemre, ugyanis Marcsival egyidőben engem is lekapcsoltak, mondván, az előző hónapokban míg kint voltunk, nem telefonáltam és alig volt fizetendőm, most viszont megugrott rendesen, ami gyanús. Ezért aztán se SMS, se kimenő hívás. Én ilyenkor nagyon durcás tudok lenni, úgyhogy ahelyett, hogy kifizettem volna az előleget, újra előfizettem a Skype korlátlan Európa csomagjára: Általában mindenkinek van vonalas száma, így szépen ott hívok mindenkit - havi 6,89 EUR és napi 24 órát is beszélhetek :-) Ha azt hiszik, hogy kitoltak velem, akkor most közlöm, hogy nem, sőt, már egészen hálás vagyok, hogy az utóbbi másfél - két hétben hány ezres maradt ennek köszönhetően a számlámon. Csak így tovább :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése