2012. szeptember 5., szerda

Balhéztam

Tegnap elmentem a Telenor üzletébe itt nálunk, hogy +2 év hűséggel új telefont kérjek. Kérdezte az eladó, hogy milyen telcsit szeretnék, mondtam mindegy, csak okos ne legyen :-) Na abból már nincs választék, egy volt csak, meg aztán én Nokia párti vagyok sztem nem is volt más telefonom (legalábbis fő-telefon nem). Nézi a telefonszámot, látja hogy nem aktív - ugye aug. 21-én lekapcsoltak -, na ezt így nem lehet, be kell fizetnem 25400 Ft előleget. Mondom, hogy a számlámat amit látok online a telenor oldalán, azt kifizettem. De hát az nem számít, meg Ő azt még nem látja. Ma megyek újra, mert látom délelőtt az ügyféloldalon, hogy a számlát már kiegyenlítettnek tekinti, hátha. Elkezdi magyarázni a csaj, hogy az nem számít, ilyenkor be kell fizetni 25000 Ft előleget, addig nem tudok tarifacsomagot váltani, de még lemondani a szerződést sem. Mondtam is hangosan, akkor ez biza nem lesz még aktív jóideig - már "csakazértsem" alapon. 14 éve vagyok előfizető, nehogymár ezen szarozzanak velem. Eljöttem, mondom Öcsémnek mi a pálya, azt mondja ilyen nincs, de aztán kiderült, hogy tényleg van :-) Az új ÁSZF-ben már benne van ez a magas forgalmi korlátozás júliustól. Hurrá. Hívom a 1220-at, hogy mi a gond, mit lehet csinálni, Ő is azt mondja, hogy előleg. Mondom előleg nincsen, viszont természetesen kifizetem a számlámat ami eddig nyitott (de még nem számláztak tehát nem is látszik a rendszerben) és utána sürgősen le is szeretném mondani az előfizetésemet, mert ez igen rosszul esik így 14 év után. Na itt rögtön elkezdett gondolkodni a vonal túloldalán a hölgy, hogy megoldást találjunk a problémára, és meg kell mondjam, hamar talált is: elment a főnökéhez és megegyeztek a következő számlázásig egy magasabb korlátban, így  majd 2-3 óra múlva újra "élek" de nem kell előleggel vacakolni és persze azt is megjegyezte, hogy így nem kell felmondani a szerződést. Nocsak. Ezek szerint mégis számítok? :-)
Este már működött is a telefon, holnap megyek újra, hogy adjanak egy új nemokosat ;-)
Bár ez így fenyegetősnek/zsarolósnak tűnik, de nem annak szántam, mert ha még itt cseszegettek volna, akkor minden további nélkül tényleg szerződést bontok és ugyanazt a számot másik szolgáltatónál  kártyásra kérem. Jó ideig megint nemigen fogom használni úgyse, ha kint leszünk.
Mindenesetre lehet ám hatni a szolgáltatókra, csak kellő kitartás kell hozzá ;-)

2 megjegyzés:

  1. Szia Enikő, velem ugyanezt játszották el, mivel kijöttem Angliába és hirtelen megugrott a költségem, 13 éve van náluk telefonom, így én is nagyon felháborodtam. Sajnálom, hogy én nem balhéztam tovább :), nagyon undorító dolog. Ők megállapítanak valamit, aztán nehogy már kötelező legyen eszerint telefonálnom. Undorító volt nekem is, talán azért nem balhéztam, mert az uram nevén volt a telefon és nem számítok "előfizetőnek", mindegy hogy x éve én használom effektíve... Nagyon ügyfélbarátok :(
    Remélem minden jól alakul nektek a költözéssel. Nekünk is nagyon szimpatikus Spanyolország, de még most kezdtük Angliával...
    Üdv Ildikó

    VálaszTörlés
  2. Szia Ildikó! muszáj a szolgáltatókkal keményen fellépni, mert azt hiszik, hogy Ők tesznek nekünk szivességet, pedig hát belőlünk élnek....

    VálaszTörlés