2013. január 25., péntek

Barcelona praktikus roviden

Kave es netfuggosegem sulyos azt latom, ugyhogy emiatt osztok meg a Barcelona-ba keszuloknek nehany praktikus infot (legalabb a net kivalo es vannak normal nagy gepek ami nekem megvaltas, hogy tiz ujjal irhatok)

- Barcelona repteren M3-ra erkeztek nagy valoszinuseggel, igy az M3-on ha a WC-hez lesetaltok, akkor a ket WC kozotti falon laptoppal es egy LAN kabellel lehet ingyennetezni. Jo hogy tudom bar a tab-on ez sajnos ugye nem megy. A "kubi" nevu halozatrol max. 15 percet lehet ingyen netezni, hiaba regeltem azonban uj emailcimmel es nevvel mindennel, nem engedett tobbet

- Ha minden igaz, a neten 23.08 szerepel, hogy megy a vonat befele BCN-be, de 23.38-kor is megy meg egy es Clot-nal megall (en most ehhez vagyok nagyon kozel igy reggel csak kisetalok es jon a vonat)

- A Katedralis 13 ora elott es 17.15 utan INGYENESEN latogathato, egyeb idoben 6€/fo

- A Tibidabo-ra ket Funicularral is fel lehet menni, de csak a Peu de Funicular az ami mindig megy, a masik, a Funicular Tibidabo-t ellenorizni kell, nem jar minden nap! A legegyszerubb a Pl. Cataluna-tol az S1-gyel elmenni a Peu de Funicular megalloig, onnan a Funicular, aztan atsetalni a 111-es buszhoz  ami kozvetlenul odavisz - es mindez nem lesz 1 € sem, ha a T10-es tombot vettuk mert 75 percen belul feljutunk. A 111-es busz felorankent jar, ez nem egy nagy busz, hanem kisebb.

- a Tibidabo-n 3 templom van, a legfelsobe csak lifttel lehet felmenni ami 2 €

En utobbi-elottit nem tudtam, mert nem ellenoriztem a neten, ugyhogy 2 km gyalogoltam felfele, a tudomet kikoptem, raadasul a labom az lerohadt :-) Nem volt tul jo otlet picit magas sarku (2 cm) csizmaban jonni, viszont szerdan meg szetazott volna a hoban a repterig

- az El Corte Ingles-ben tuti cuccok vannak kiarusitas van eppen, ugyhogy en Bp ugysem vasarolok soha, de a gyerekeknek nincs most epp semmijuk, ugyhogy kihasznaltam a maradek kis helyet a wizz fele kis kezipogyoban :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése