2013. január 1., kedd

Induljon a banzáj!

A Szilveszter este kicsit felemásra sikeredett. Cs-ékhez mentünk a gyerekekkel, mert hát nincs bébiszitter, de nem is gond, ott is van a két lány, elvannak. Cs úgy fogadott minket, hogy na most megleckéztetjük az alattuk lakó szomszédokat akik du. 2-kor képesek beszólni ha hangosak, úgyhogy nyomatjuk majd a hangerőt. 2 martini és 1-2 pohár bólé után ez nekem és Gy-nek semmi gondott nem okozott, Gy-vel hamar belejöttünk és míg a két pasi a heverőn aludt mi nekiálltunk táncolni és tényleg király volt - hol (és mikor) adatik ilyen lehetőség, hát elég ritka ugye. Kell néha a kikapcsolódás. Még Orsinak is írtam mámoros hangulatomban, hogy mikor megyünk megint bulizni Bécsbe, ami annyira fergetegesen sikerült, hogy azóta is sűrűn emlegetjük - szerintem megismételhetetlen - hajnali 4-ig ráztuk a Prater-ben 2 éve :-) Sajnos Ő bement a városba pedig jó lett volna, ha eljön, mert az igencsak emelte volna a hangulatot, még így is, hogy csak öten lettünk volna. A gondok ott kezdődtek, hogy a zenei ízlésünk kissé különböző Cs-vel, úgyhogy se a ma menő LadyGaga, sem a régebbi jó kis bulizós Nana, Down Low meg Puff Daddy meg '80-as- '90-es évek mix nem jött be neki és kivonult morcosan. Én ilyen szempontból mindenevő vagyok, felőlem a Boney M. meg az Ottawan is jöhet, csak lehessen rá táncolni :-) Bár a Modern Talking-nál kissé felcsillant a szeme, de az szerintem ilyenkor elég nyálas. A dolog amúgy odáig fajult, hogy már a szomszéd Vilmost sajnálta :-D Pedig sztem nem volt hangos, én gondoltam, hogy jobb lett volna nálunk tartani a bulit, mert itt nem hallotta volna senki, de hát 2 éve itt voltak, és akkor is hasonló problémák voltak (amit már elfelejtettünk idénre). 11-körül aztán borult a bili, és fogalmam sincs mit tett be, de a hangulat rendesen leült, nekem is elment a kedvem az egésztől, úgyhogy még  némi önfegyelmemnek köszönhetően megvártuk az éjfélt, aztán haza is jöttünk - nyugdíjasklubot itthon is tudunk csinálni jelszóval :-) J aztán felvetette, hogy csináljunk pótszilveszteri bulit, ami tök jó ötlet, úgyhogy most ezt kell gyorsan megszervezni ;-)


BÚÉK!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése