2013. január 25., péntek

Hostelélet Barcelona-ban

Este ugye későn érkeztem, egy nő már aludt, így róla ma derült ki, hogy erős bagós így reggel óta folyamatosan köhögôtt mint egy tüdőbeteg. Persze kifogtam a bagósokat, Milanóból jövet egy nőmellettem szinten alig bírta kivárni, hogy leszalljunk es ragyujthasson vegre, mar leszallas kozben a szajaban logott a cigi.  Tegnap elso sorba kertem magam - Palma-rol jovet, hogy elerjem a vonatot - es megint bagos mellett ultem, O is vegigkohogte az utat. Amugy tudom milyen a fuggoseg, ma peldaul senki nem hozta nekem agyba a reggeli kavemat viszont a nettel kelhettem. A budos japan csaj egy oran pakolt reggel, de hogy mit az rejtely, mindossze egy kis borondje van. Mintha minden egyes dolgot kulon zacsiba rakott volna, vagy nem is tudom. Amugy szerintem teljesen kibirhato egy ilyen hely, raadasul a tisztasag meg a szinvonal miatt siman visszajonnek meg ide maskor is. A reggeli mondjuk nem egy amerikai bufereggeli mint a Marriott-ban, de kave esgyumle meg alapdolgokat korlatlanul lehet fogyasztani. Igy egyedul tok okes a hely, nyilvan gyerekkel nem vallalnam be, bar itt pont csaladi szobak is vannak. Teljesen olyan latszatra mint egy hotel, minden szobahoz kulon furdoszoba van.
A nap is kisutott, szep kilatasom lesz a Tibidabo-rol!

1 megjegyzés:

  1. mi granadában találkoztunk egy japán sráccal aki bő 3/4 órán át szüttyögött a tojásrántotta elkészítésével. valószínűleg tökéletes lett. :D
    (reggelágybakapomakávét-függő vagyok én is :D)

    VálaszTörlés