2013. január 11., péntek

Álmok

Érdekes, hogy amióta itt vagyunk Magyarországon, azóta Patrik is és én is nagyon sokat álmodunk, holott kint Spanyolországban ez nem  volt jellemző (de régen itthon is sokat és olykor borzasztó hülyeségeket álmodtam össze). Patrikról ez úgy derült ki, hogy már többször sírásra riadtam éjjel, bementem, hogy mi a baj, de csak összefüggéstelenül beszélt: az egyik kérdés az volt a hét elején, hogy megkapja-e a második vonatot, hogy kettő legyen (?????)  - ha nincs ötven akkor egy se -; én persze nem értettem, én is csak azon siránkoztam, hogy tök jó álmom volt és mi lesz a folytatással, fel sem fogtam, hogy nincs is ébren. Aztán persze az ötödik kérdés után, hogy "mi van??" kapcsoltam, és mondtam, hogy igen persze megkapod, azzal befordult és már aludt is tovább. Hurrá. Tegnapelőtt megint egy sztori volt, gyakorlatom volt már, tehát rávágtam a kérdésre a választ, és megint ennyi volt, jöhettem ki. Tegnap át is sétált, hogy rosszat álmodtam, beengedtem az ágyba, de aztán jött Linda is, és akkor gyorsan visszazavartam mindkettőt, mert négynek már  nem lesz olyan kényelmes én meg nem szeretem, ha rugdosnak. Persze, mivel ez hajnalban volt majdnem 6 előtt, és 7 előtt meg kelés, sikerült is elaludnunk, de így is beértünk a suliba.
Régen nagyon sokszor ébredtem úgy, hogy kiabálnom kellett, vagy szaladni/menekülni, de nem tudtam - ilyenkor megáll  az ember lába, nagyon szar érzés. Úgy rémlik, hogy többször volt olyan álmom is, hogy egy repülőgép a szüleim háza felett köröz egészen közel, meg volt, hogy nem sokkal attól lezuhant, vagy majdnem, meg eltűnt.... sokszor voltam háborúban is, gondoltam is, hogy én előző életemben biztos részt vettem a 2. vh-ban, vagy ki tudja.... 
Most viszont teljesen kellemes álmaim vannak, és amikor felriadok éjjel, akkor mindig emlékszem is, de hát ki fog éjjel irogatni, úgy érzem, hogy reggel is tudni fogom, aztán persze nem :-( 
Valami módszert ki fogok találni, hogy rekonstruáljam, hátha meg is fejtem egyben, mit akar jelenteni :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése