2013. január 14., hétfő

Hóimádók

Éjjel jó nagy hó esett, én már gondoltam éjjel, hogy ebből lesz valami, annyira intenzíven havazott. Mondjuk, ilyen erővel fel se kellett volna kelni reggel 7 előtt, de már mindegy. Kinéztem, hogy ilyen időben nem lehet suliba indulni, neten is az állt, hogy hókotrók sehol nem járnak, úgyhogy gyorsan elintézettnek tekintettem a dolgot, ma itthon maradunk. Persze a gyerekek ahogy felkeltek, öltöztek, reggeliztek és rögtön mentek is ki havazni, annyira örültek: mennyire másképp működnek ők, nem zavarja őket a hideg, a víz és semmi, hanem csak szimplán élvezik :-) Azóta beszéltem sulis osztálytárssal, ők sem mentek, nem lehet közlekedni, na nem mintha nagyon izgatott volna a dolog.
Én is élvezem ám, innen bentről a meleg szobából, tényleg szép a havas táj :-D
Remélem szerda éjjelre nem lesz semmi zűr, csütörtökön reggel 6-kor indulnék és elég morcos lennék, ha nem tudnék eljutni. A késés nem zavar, ma is 30-50 perc csúszással ugyan, de felszálltak a gépek. Azért hiányzik egy kis napsütés, bár ahogy nézem, BCN-ban sincs éppen túl meleg....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése