2012. június 19., kedd

Az első igazi fürdés a tengerben és az első bukfenc

Szombaton végre átjutottunk Morairára, hosszas küzdelmek után - a gyerekeket sokszor nehéz rávenni, hogy menjünk valahova, márpedig szeretnénk még kihasználni az utolsó napokat és élvezni egy kicsit a nyári nyüzsgést. Az áprilisi Atlanti-óceános pancsolás után gyakorlatilag ez volt az első igazán megmártózos fürdés  a tengerben, mert a legtöbbször csak itt mennek le a medencékhez.
Patrik is először ment be úgy igaziból a tengerbe - El Portet-nél voltunk, ez egy jó kis öböl, mert sokáig lehet bemenni és alacsony a víz - persze úszógumival jár még a lelkem :-)


Fogta a halacskás úszógumiját és nekifutásból robogott be a tengerbe sokszor egymás után és közben fülig ért a szája, és mondta, hogy "Anya, ez tök jó!". Ezt vagy 50x megcsinálta, de aztán persze bementek hármasban Apával is, és akkor már csak lebegett és élvezte, hogy jönnek a hullámok. Vannak pillanatok, amikor teljesen önfeledten rohangál a homokban, csak úgy körbe-körbe, olyankor ki van írva az arcára a boldogság, felszabadultság.
Másnap megint átmentünk Morairára, de a Cala del Moraig-ra. Kicsit bíztam benne, hogy nem lesznek sokan, de mondjuk így utólag ez elég nagyfokú naivítás volt tőlem :-) Gyönyörű idő volt, 36 fok, 11 után értünk ki, de nem sokkal később már hőgutát kaptam. A hullámok sokkal nagyobbak voltak mint előző nap, de azért nem félt a nagyfiú. A gond csak az volt, hogy a nagy hullámok kilökték a partra folyamatosan, elengedte az Apját is meg Lindát is, úgyhogy a 15 kg-os gyereket az egyik erősebb hullám gyakorlatilag átbukfenceztette :-) Na most ezt így a partról a fényképezőgéppel a kezemben érdekes volt nézni, de a gyerek felállt, prüszkölt persze, mert tele ment  az orra, vízzel és persze meg is ijedt, de nem történt nagyobb baj, én meg nem vagyok az a nagyon pánikolós fajta, tudom higgadtan kezelni a dolgokat, mert szerintem rosszabb, ha én is nekiállok sipítozni, hogy úristen mi történt. Inkább elviccelődtük, hogy a hullámban bukfencezett egy nagyot, bár hüppögött egy sort, hogy "Anya elsüllyedtem" meg "csúnya volt a hullám". Tíz perccel később azonban gond nélkül ment be újra :-)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése