2012. június 5., kedd

Nem kell megijedni :-)

Ma "egészségügyi" látogatást tettem a kocsival a szerelőnél és mivel általában várni kell, így ezt az időt megpróbálom hasznosítani és nem bosszankodással tölteni - teljesen felesleges ugyanis :-) Éppen pár villanyszerelővel volt elfoglalva Vittorio, akik elég érdekesen adták elő a dolgot, kb. mintha én állnék neki konnektort vagy villanykapcsolót felrakni (jelentem, meg tudom oldani), csak a különbség az, hogy mintha ők szakemberek lennének, én meg csak laikus. :-)
Alexandrával és egy másik, igencsak erős akcentussal beszélő fickóval csevegtünk (németül) amikor megjelent Jochen, aki szintén német és rajta keresztül történt az internetem beszerelése. Kiakadt valamin, hogy február óta nem történt meg valami rém egyszerű dolog és már június van (pedig 30 éve itt él, hozzászokhatott volna), de nem értettem tisztán, kicsit mintha többet ivott volna a kelleténél :-) Végül a spanyol bürokráciánál kötöttünk ki, és az akcentusos pasi mesélt vmi youtube-os videóról, úgyhogy most meg is kerestem, itt meg lehet nézni (angolul feliratozva van). Én mondtam, hogy kizárt, hogy a magyar bürokrácia ne tegyen túl a spanyolon :-) De nem kell megijedni, a helyzet nálam közel sem volt ilyen rossz, flottul ment minden, úgyhogy a videó senkinek se szegje kedvét - főleg, aki ismeri a magyar bürokráciát :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése