2012. november 2., péntek

Búcsú izgalmakkal

Juditék kéthetes kiruccanása sajnos letelt, így ma korán reggel cuccoltunk a reptérre Velük. Mi azért, mert J meg jött, és Juditék meg azzal a géppel mentek, amivel Ő érkezett. A hatórai kelés nem volt túl könnyű, a gyerekek este még meséztek, a lányok fent cseverésztek a lányos kuckóban, jóval 11 után aludtak el és 6-kor már mindenkinél süvített az ébresztő. Én már jóval előtte felébredtem, csak kikelni nem volt erőm: este még filmet néztünk Judittal és majdnem 1 óra volt, amikor egy jó kis cseverészés után aludni mentünk. Maradt hát kb. 4 óra alvás :-) A lányokkal nem volt gond, egyedül Patrik szirénázott egy kicsit, hogy nem akarja, hogy Gergő elmenjen és még amúgy sem aludtak itt 13-at, ahogy mondtam Neki. Hajnalban, fáradt gyereknek ezt reménytelen magyarázni, úgyhogy megvártam inkább, míg kicsit lenyugszik, majd 7-kor indultunk is felpakolva. A reptéren minden simán és gyorsan ment, időben kiértünk, a lányok-fiúk érzékeny búcsút vettek egymástól:



Tudtuk, hogy még van jó háromnegyed óra J érkezéséig, de elég fáradtak voltunk, így csak leültünk az érkezésnél a váróban. Éppen Patrikkal rohantam a mosdóba, amikor Judit hív, hogy Nála van a Patrik útlevele, nincs viszont meg a Jankáé, hol van??!!! Na mondom, remek, mert kiraktam otthon, az enyémeknek van személyi kártya, azt egyszerűbb hordozni jelszóval. Nem tudtuk hirtelen, mi legyen, mi lesz. Kérdeztem SMS-ben, hogy vajon nagyon nézik-e a gate-nél, meg lehet e oldani. Majd egy idő múlva hív Judit, hogy beszéltek egy hölggyel, úgy néz ki, hogy felengedik őket a repülőre!!! (mit tesz a spanyol lazaság :-D ). Még izgultunk egy keveset persze, közben J gépe leszállt és jött az SMS végre, hogy a gépen ülnek, minden oké :-) Mivel Malagán az indulási oldalra érkeznek akik éppen leszálltak, igy szóltam J-nek, hogy figyelje Juditékat a gate-nél és vegye át P útlevelét. Jó sokára, majdnem egy órával leszállás után keveredett ki végre hozzánk. A feladott csomagnak leszakadt a füle, szóval történt egy s más.
Lényeg, hogy a Krisztivel rendelt kókuszzsírjaink meg mindenféle hazaink rendben megérkezett és senkinek nem jutott eszébe megdézsmálni a hazai füstölt szalonnát meg gyulai kolbászt sem :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése