2012. november 20., kedd

Halványuló emlékek

Valamelyik este említettem meg J-nek, hogy milyen különös, hogy az idő múlásával egyre nehezebb felidézni azokat a helyeket, ahol megfordultunk; nincs előttem, hogy milyen volt egy-egy utca, miket néztünk meg, nem emlékszem, hogy nézett ki a ház/hotel ahol laktunk; egy csomó fontos részlet nem jut eszembe, pedig jó a memóriám és minden ami utazással kapcsolatos, általában megmarad a fejemben. Néha egy-egy apróság persze mélyen elrejtve itt van ám, azon meg meglepődöm, hogy úristen, még erre is emlékszem. De már 1-2 éve történt eseményeket is nehéz olykor felidéznem.
Múltkor a számítógépes kalandunk után meg is fogadtam, hogy megjön a vinyó, akkor gyorsan kiírom DVD-re a 12 éven át készült fotóinkat, ami igencsak 80 GB-re rúg, nehogy aztán megint történjen valami és megsemmisül minden emlék. Elő is szedtem, mert itt valahogy sokkal több idő jut mindenre, nem szöszölök annyit vagy nem is tudom; pedig Mo-on a gyerekek sincsenek napközben, itt meg igen, mégis, itt valahogy jobban be tudom osztani az időt. Nézegetem hát a képeket - majd rakok fel - meg leírom, mi hogy hol volt, legalább ennyi maradjon meg az utókornak - nekünk -, hátha pár év múlva ezt is elfelejteném :-)
Meg amúgy is jól esik nosztalgiázni.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése