2012. november 5., hétfő

Rosszkedvűen

Ma megint leesett az ingerküszöböm, de nagyon, ahogy én szoktam mondani. A gyerekek nem bírtak magukkal, dolgoznom kellene végre, de szerepjátékoztak és valami elképesztő hangokat adtak ki magukból. Szerintem ha valaki ezt hallotta, simán hihette, hogy élve nyúznak itt valakit. Az idő ráadásul péntek este óta nem kedvez nekünk, bár szombaton a széllel nagyon meleg levegő érkezett, viszont kis kivétellel (na jó, tegnap egész nap nem) esik. Most megint. Bár ma mikor már ki akartam ugrani az erkélyen, hogy nem bírom tovább, akkor J lement velük a játszóra - akkor pont nem esett. Ennek örömére ahogy lementek, elszállt a net, ami hatalmas szívás itt amúgy is, hol van, hol nincs, egy nagy rakás. Nem megy  a netbank, semmi nem akar ma működni :-( A Ryanair oldalán napok óta nem működik kizárólag a Malaga - Barcelona viszonylat, hogy foglalhassak repjegyet. Minden más lejön. Nem értem.
Mivel ma a hőmérséklet is esett, bár utálom a klímát, de itt nincs más lehetőség fűtésre, J kiszedte a szűrőket, hogy kitisztítsa és beüzemeljük őket. Nekem ugyanis erős klíma-parám van, utálok mindennemű klímát a legionella miatt. Nem tudom, hogy előtte mikor volt takarítva, a teljes rendszert kéne ahhoz kipucolni (állítólag).
Februárban, mikor egy hétig Calpe-on az AR Diamant Beach hotelben teleltünk, utána derült ki, hogy pont aznap nyitott a hotel egy hét kényszerpihenő után egy legionella fertőzés miatt (amiben hárman meghaltak). Persze ezt utána olvastam az újságban, ha előtte kezembe kerül, akkor tuti nem mentünk volna. Javea-ban a házban soha nem  is voltam hajlandó bekapcsolni a klímát, igaz, ott legalább voltak a szobákban elektromos fűtőtestek. Itt viszont csakis a klíma van :-( Persze alig egy órával, hogy elkezdtük próbálgatni, már bedurrant a torkom és tüdőbetegséget vizionáltam magamnak.
Ha két hétig nem jelentkezem, akkor ez vitt el. Hamvaimat kéretik Punto Palománál elszórni :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése