2012. november 29., csütörtök

Kék az ég és zöld a fű

Nem tudtam, honnan ez a szlogen, úgyhogy rákerestem, de én nem akarok semmiféle rejtett marketinget alkalmazni, úgyhogy leírom egyenesen: ez Guadalmansa.

Most már végigsétálok először a google-val a parton is - mindig így nézelődöm, hol, merre, meddig, kikerülve a GPS-t -, hogy hova érdemes menni és persze sikerült mára is belőni egy klassz helyet.











Csak érdekességképpen fotóztam ezt a táblát:


Ilyen magas összegű büntetésről szóló táblát bizony még sehol nem láttam :-)
Nem csodálom azonban, hiszen itt naponta több kertész is járkál, most is láttunk nem keveset, hatalmas a terület, amit gondoznak - nem is láttam kutyagumit, a gyerekek nyugodtan játszhattak a fűvön hemperegve, leszámítva az öntözőrendszert :-)

Gondolkoztam is, hogy vajon itt mennyi lehet mondjuk a "közös költség", hiszen nyilvánvaló, hogy még a kerítésen túli területek karbantartása is az árban van. Furcsa módon egy lakáson sem láttunk sem kiadó, sem eladó táblát. A teljes sétány be van kamerázva - itt ez most nem zavart, amúgy utálom a "nagy testvér mindent lát" - feelinget :-)

Persze most egyből megnéztem, vajon mennyiért vesztegetnek itt egy lakást, meg is lepődtem rendesen: az árak 500ezer EUR-nál kezdődnek.  Van kb. 7 ingatlan eladó, kimondottan az építettő oldalán leltem csak meg az ajánlatokat.
Ennyiért lehet, hogy lemondanék a makulátlan pázsitról :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése