2012. november 15., csütörtök

Torremolinos - Molino de Inca

Egy Costa del Sol fórumban kaptam ezt a "fülest", erről még pont nem hallottam: botanikus kert Torremolinos-ban, az Aquapark és a krokodilfarm felett, ahogy lejövünk a pályáról, gyakorlatilag alatta van.  Mivel csomagot vártunk szerdára, ezért úgy szerveztük, hogy szerdán egész nap fent leszünk. Nem szeretem amúgy se Torremolinost, se Fuengirolát, meg Benalmadena parti részét igazán, nekem az egy betontenger, a part menti sétány meg a sok árussal inkább a Balatonra emlékeztet: rakás bóvli háromszoros áron. Egyszer-egyszer elmegy, ha arra van dolgunk, de igazából nekem a nyugisabb helyek jönnek be (vagy szimplán csak öregszem, ki tudja).

Néhány kép a botanikus kertről, a többi az albumban megtalálható. Ez a kert Spanyolország első három legnépszerűbb nyilvános pálmakertjei között szerepel, 2003-ban nyitotta meg kapuit, Manuel Simón tervezte. Több, mint 70 különböző pálmafaj található itt.


Japán kert

Japán kert

Japán kert

Japán kert







Múzeum






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése